PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak napisac wypowiedzenie placy ... › Re: Jak napisac wypowiedzenie placy ...
  • Data: 2002-07-09 07:42:03
    Temat: Re: Jak napisac wypowiedzenie placy ...
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    > Problemy z czytaniem? Ten paragraf mówi o wypowiadaniu warunków, a nie
    > umowy.

    Oki - wyraziłem się nieściśle. Ale to dlatego, że dyskusja toczy sie w
    kontekście wypowiedzenia umowy o pracę.
    W każdym razie skutkiem nie przyjęcia przez pracownika nowych warunków
    pracy, będzie wypowiedzenie umowy. I o ten skutek mi chodziło.
    Praktycznie to samo, ale w drugą stronę pracownik może po prostu osiągnąć
    składając wypowiedzenie po ustnym (albo nawet pisemnym) uprzedzeniu, że
    takie wypowiedzenie złoży, jeżeli nie dostanie podwyżki.

    Jeżeli chodzi o samo wypowiedzenie warunków pracy i płacy - to masz rację.