PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak najszybciej zerwać umowę o pracę ? › Re: Jak najszybciej zerwać umowę o pracę ?
    From: "burenezo" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak najszybciej zerwać umowę o pracę ?
    Date: Tue, 17 Jun 2003 22:16:31 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@zwnet.bmj.net.pl

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:43c3.000000ef.3eeee7dd@newsgate.onet.pl...
    > W koncu udało się znaleźć mężowi fajną pracę ale musi być od zaraz ... I
    teraz
    > problem bo ma umowę na czas określony 1 rok podpisana w takiej
    dziadowskiej
    > firmie gdzie szef bez zmrużenia oka łamie kilkanaście przepisów Kodeksu
    Pracy.
    1. jeżeli pracodawca ciężko naruszył swoje podstawowe obowiązki to tak:
    "Wypowiadam umowę o pracę z powodu cięzkiego naruszenia wobec mnie zwoich
    obowiązków przez pracodawcę.
    Cięzkie naruszenie obowiązków polegało na:
    - niewypłaceniu mi wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych w dniu
    ...........,
    - prawadzeniu niezgodnej z prawdą ewidencji obecności w pracy,
    Podpis"

    2. Jeżeli pracodawca nie naruszył ciężko swoich podstawowych obowiązków
    wobec pracownika, a jesteśmy zdesperowani to tak:
    "Wypowiadam umowę o pracę z powodu cięzkiego naruszenia wobec mnie zwoich
    obowiązków przez pracodawcę.
    Cięzkie naruszenie obowiązków polegało na:
    - różne mniej lub bardziej błahe przyczyny
    Podpis"

    Dzięki temu sposobowi ratujemy nasze świadectwo pracy. Jeżeli pracodawca też
    jest zdesperowany pozwie nas do sądu o odszkodowanie, twierdząc, że
    przyczyny nie były CNPOWP. Ewentualne odszkodowanie będzie równało się
    wynagrodzeniu za okres wypowiedzenia. Jeżeli umowa jest na czas określony
    odszkodowanie będzie równało się wynagrodzeniu za okres dwóch tygodni.
    Pracodawca raczej nie uda się do sądu.

    burenezo