PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostac wize do USA? › Re: Jak dostac wize do USA?
  • Data: 2006-11-17 14:39:33
    Temat: Re: Jak dostac wize do USA?
    Od: "KZ" <z...@u...warszawa.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Juzef Pjusucki wrote:
    > Chciałbym podjąć legalną pracę w USA. Jak rozmawiać z urzędnikiem w

    Tak jak miliony ludzi, tyle że rząd USA tego sobie nie życzy ogólnie rzecz
    biorąc...

    > ambasadzie, żeby dostać wizę z możliwością podjęcia pracy? Czy warto

    Zasadniczo nie ma takiej możliwości żebyś poszedł sobie do ambasady i dostał
    wizę z możliwością podjęcia pracy. Legalne drogi to wylosowanie zielonej
    karty (ewentualnie sponsoring przez pracodawcę)i wizy pracownicze (czasowe)
    H1 i L1 (o które występuje pracodawca z US) + ewentualnie te które pozwalają
    na naukę i podjęcie pracy na dość ściśle określonych warunkach...

    > Proszę o wskazówki, jakich argumentów użyć, żeby dostać wizę. Nie
    > spieszy mi się z tym, mam czas, chciałbym się spokojnie przygotować.

    Zadać sobie minimum trudu i poszukać na sieci informacji na ten temat
    których jest naprawdę pełno...

    KZ