PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak daleko dojeżdżacie do pracy?

  • 31. Data: 2004-11-03 15:54:07
    Temat: Re: Jak daleko dojeżdżacie do pracy?
    Od: Acid <v...@g...pl>

    Użytkownik Mo napisał:

    > No to ja wszystkich pobiję: 90km w jedną stronę, zwrot kosztów. Ale nie
    > polecam, mimo że 3/4 etatu, to jednak męczące, cały dzień mnie nie ma..
    > Samochodem za daleko, nie da się dospać, autobusem wolno i
    > niewygodnie... Ale co tam, póki co, lepsze to niż siedzieć w domu :-)

    Hehe, przebijam :P Parę lat temu przez ponad rok dojeżdżałem prawie 100
    km w jedną stronę koleją plus ok. 20 km przez Warszawę na Kabaty ;)
    Praca - 10h, dojazd 7h w obie strony.
    Ale to było w czasach gdy miałem zniżkę 50% na bilet kolejowy, i na
    miesięcznym mogłem sobie jeździć pośpiesznymi za 100 zł/msc :) Teraz bez
    pośpiesznych kosztowałoby mnie to ok. 300 zł :(
    I już nie dojeżdżam.
    I bardzo się z tego cieszę :D

    Pozdr.
    Acid

  • 32. Data: 2004-11-03 16:59:28
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Wed, 03 Nov 2004 13:34:13 +0100, Wilhelmina <o...@p...fm> napisał:

    > 5km - rowerem - 15-20 minut (zalezy jak sie swiatla uloza)
    > 0zl/miesiecznie
    A utrzymanie roweru ?

    > Zima nogami - godzina
    > 0zl/miesiecznie
    A koszt amortyzacji obuwia ;) ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 33. Data: 2004-11-03 20:38:05
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Catalyst" napisał
    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    130km w jedna strone. 400zl za miesieczny w PKP. Mieszkanie i praca
    w bliskiej odleglosci od dworcow.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 34. Data: 2004-11-04 18:52:42
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (BartekB, a któżby!) wyklepał:
    > Użytkownik "Catalyst" napisał

    > 130km w jedna strone. 400zl za miesieczny w PKP. Mieszkanie i praca
    > w bliskiej odleglosci od dworcow.

    No to ja już przestanę marudzić... ;-) Ile czasu Ci to zajmuje?

    > "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    > Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

    No właśnie. I jeszcze: "wszystko jest jak być powinno, ale widać to
    tylko z góry" (albo z tyłu ;-)) :-)

    M.

    Bywają takie chwile z życiu człowieka, kiedy żadne radio nie gra jego
    ulubionej piosenki...

  • 35. Data: 2004-11-04 21:13:31
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mo" napisał
    > No to ja już przestanę marudzić... ;-) Ile czasu Ci to zajmuje?

    Podroz pociagiem to niecale 2h (pospieszny + osobowka), laczny czas
    od wyjscia z domu do wejscia do pracy to ok. 2:20.
    pzdr.
    B.

  • 36. Data: 2004-11-05 10:18:22
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    Ok 30 km w jedną strone, ok 20 - 30 minut. Samochód, benzyna, miesięcznie
    wychodzi ok 300 - 350 zł zależnie od stylu jazdy. Czasowo nie jest źle, gorzej
    finansowo. Sądzę ze odpowiedź na pytanie czy warto i za ile zależy od tego ile
    czasu spędza się na dojazdach, w jakich warunkach i ile to kosztuje w stosunku
    do zarobków. Odpowiedzi nie ma więc jednoznacznej.

  • 37. Data: 2004-11-05 10:29:11
    Od: "Radosław Gorowy" <r...@n...pl>

    Witam,

    Codziennie dojeżdżam samochodem osobowym z Sulechowa do Międzyrzecza (100km
    w obie strony).
    Przy samochodzie 1,2 Benzyna wychodzi około 500 zyla miesięcznie przy czasie
    dojazdu około 45 min (średnia prędkość 90 km/h).
    Szef nie zwraca mi żadnych kosztów dojazdu, dotego należy doliczyć koszty
    utrzymania samochodu.
    A z dojazdami autobusami to kiepsko, mało połączeń i ciężko dojechać na
    czas.

    Pozdrawiam Radek

  • 38. Data: 2004-11-05 11:42:31
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 16:15:27 +0100, Catalyst napisał(a):

    > No w?asnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    Hehe, ja do pracy chodzę piechotą, często w kapciach, mam obecnie do pracy
    16 schodów :)

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    Polecam lekturę: http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html

  • 39. Data: 2004-11-05 12:33:42
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    magia napisał(a):

    > Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Codziennie w sumie ok. 50 km, ale na warunki warszawskie to normalne
    > odleglosci autem. Kosztuje mnie to niewiele bo za paliwo firma zwraca.
    > Gdyby nie zwracala to tez bym jezdzila :)
    >
    > m.

    a ja dojezdzałem 70 km i miałem płacę 850 zł maluchem który palił 6.5 na
    sto zosawalo mi mniej niz bym był na kuroniówce

  • 40. Data: 2004-11-05 21:05:27
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Radosław Gorowy, a któżby!) wyklepał:

    > Witam,
    >
    > Codziennie dojeżdżam samochodem osobowym z Sulechowa do Międzyrzecza (100km
    > w obie strony).

    O, to na tej samej trasie jeździmy! Szkoda, że masz bliżej z obu stron,
    można by się dogadać...

    > A z dojazdami autobusami to kiepsko, mało połączeń i ciężko dojechać na
    > czas.

    No owszem, mam o tyle dobrze, że 3/4, a nie caly etat. Nie jeździłabym
    na pewno! (Pomimo silnego postanowienia niemarudzenia :-) )