PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak daleko dojeżdżacie do pracy?

  • 1. Data: 2004-11-02 15:15:27
    Temat: Jak daleko dojeżdżacie do pracy?
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    Pozdr
    CAT

  • 2. Data: 2004-11-02 15:46:18
    Temat: Re: Jak daleko dojeżdżacie do pracy?
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Catalyst wrote:
    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    15 km przez miasto. Samochód 1.4 benzyna, policz sam :(
    Na szczeście firma zmienia wkrótce siedzibę, odejdzie jakieś 10 km :)

    ray

  • 3. Data: 2004-11-02 15:50:13
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    Codziennie w sumie ok. 50 km, ale na warunki warszawskie to normalne
    odleglosci autem. Kosztuje mnie to niewiele bo za paliwo firma zwraca.
    Gdyby nie zwracala to tez bym jezdzila :)

    m.

  • 4. Data: 2004-11-02 15:56:03
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    10-15 min tramwajem do centrum miasta. Kosztuje to 90 zl za bilet miesieczny
    na wszystkie linie na okaziciela, z ktorego korzystam tez przy okazji innych
    pozdrozy po miescie.

    I.

  • 5. Data: 2004-11-02 15:57:22
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Catalyst w news:cm88a6$fdk$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?

    Około 9 km.

    > Ile Was to kosztuje?

    38 zł miesięcznie ;-)

    > Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    Życzę podjęcia właściwej decyzji :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2004-11-02 16:24:16
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    Nie mówcie ze tylko tyle :)
    Inczej: czy ktoś dojeżdża powyżej 40 km w jedną stronę?
    :)
    Pozdr
    CAT

  • 7. Data: 2004-11-02 16:24:54
    Od: Shrek <l...@w...wywal._to.pl>

    Dnia 02 lis 2004, "Catalyst" <c...@i...pl> zapodal(a):

    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    ok 20 kilometrow w Warszawie - 1h15 w jedna strone tramwajami i
    autobusami, 166 zl/3 miesiace.

  • 8. Data: 2004-11-02 16:44:55
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    50 km w jedna strone.

    Min. 10 zł dziennie (busik)
    max 27 zł (samochod 1 osoba)

    pozdrawiam
    dzioback

  • 9. Data: 2004-11-02 16:45:07
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Catalyst wrote:

    > Inczej: czy ktoś dojeżdża powyżej 40 km w jedną stronę?

    A co to jest 40 km? Chciałbym mieć tyle do pracy.

    Gawron

  • 10. Data: 2004-11-02 17:05:24
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

> [...]
    > No własnie - jak w temacie - jak daleko?
    > Ile Was to kosztuje? Pytam bo stoje przed pewnym dylematem ;)

    No i komu z Was pracowawca zwraza za dojazdy :)

    Pozdr
    CAT