PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dalej kształcić sie po studiach?? › Re: Jak dalej kształcić sie po studiach??
    From: "marcin" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak dalej kształcić sie po studiach??
    Date: Tue, 26 Jul 2005 15:06:10 +0100

    Użytkownik "Szaki" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dc52b7$ju$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > W tym roku ukończyłem studia, informatyke na Politechnice. Udało mi się
    > też zdobyć prace z czego bardzo się cieszę, ale nie o tym chciałem pisać.
    > Jako że rynek jest okrutny chciałbym się dalej kształcić.
    > Co waszym zdaniem powinieniem teraz zrobić, jaką drogę rozwoju obrać ??
    > Wiem

    no nie, teraz to takie buraki pisza na te grupe, ze ciezko to czytac
    czego ty oczekujesz, ze co ktos napisze?
    Czlowieku, masz mgr jednego kierunku wiec albo wezsza specjalizacja, zeby
    byc dobrym w
    konkretnym zagadnieniu, albo wybrac cos, co bedzie z jedne strony
    uzupelnieniem
    obecnych studiow a z drugiej strony czyms nieco odmiennym
    np skonczyles informtyke to moze warto wybrac to, co pozwoli ci te wiedze
    stosowac np w bankowosci,
    finansach wiec tu np studia podyplomwe z zagadnien ekonomicznych.
    Wszystko zalezy jaka, tak naprawde, chcesz wykonywac prace.
    Ale co ty umiesz dobrze, co czujesz lepiej a co uwazasz, ze nie dla ciebie
    to tego nikt nie wie,
    wiec co podpowiedziec?
    Dorosly czlowiek po studiach, ktory pyta jaka droge wybrac, no na listosc
    boska,
    no juz to akurat wypadaloby wiedziec