PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    From: nbs <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    Date: Sat, 22 Oct 2005 22:36:48 +0900

    Immona wrote:

    > Czemu unikac, skoro wiadomo, ze to na tym glownie polega,

    Gdzie? W IT? Przypadek Kiry jest dosyc jednostkowy. Daleko nam jeszcze
    do zorganizowania takiego jak ma to miejsce chocby w srodowisku lekarzy.

    > a znakomita
    > wiekszosc osob bedacych w masonerii owa mityczna ideologie, ktora Rydzyk
    > tak bardzo lubi straszyc, traktuje bynajmniej nie z takim
    > zaangazowaniem, jakie Rydzyk glosi.

    To o Rydzyku to byl zart! Juz predzej obawialbym sie dostania moherowym
    beretem "bez leb". :-) Samo przyrownanie srodowiska geekow do masonerii
    wydalo mi sie nieco zabawne.

    > BTW znam z praktyki pewna inicjatywe "lożową", nie majaca akurat nic
    > wspolnego z masoneria. Grupa osob, glownie studentow, zebrawszy sie
    > postanowila pobawic sie w loze i udzielac sobie wzajemnej pomocy
    > niezaleznie od osobistych sympatii.

    Sek w tym, ze kazda loza/cech/zwiazek ma na celu polepszenie bytu swoich
    czlonkow _kosztem_ pozostalych. Pol biedy jesli to tylko zabawa, gorzej
    jesli ludzie zaczynaja to traktowac jako narzedzie do realizacji swoich
    celow. Ja jestem za pozostawieniem spraw samym sobie. IT to
    wystarczajaco trudna dzialka by mogla sama ograniczyc dostep do zawodu
    "niepowolanym".

> [...]
    > opisywano, co kto zrobil i jak i wychwalano dobroczyncow :) i oczywiscie
    > na podstawie zaslug nadawano humorystycznie traktowane tytuly. Korzysci,
    > jakie odniesli z tego wszyscy czlonkowie grupy, byly niezwykle w
    > porownaniu do prostoty i malego zasiegu tej inicjatywy. Na szczescie po
    > studiach sie rozjechali - bo mogliby potem wpasc na pomysl opanowywania
    > swiata ;). Przelomowym pomyslem bylo to, ze zdecydowali sie podzielic
    > sie ze soba szczegolowo tym, czego potrzebuja, w wiekszej grupie niz
    > najblizsi znajomi, ktorych nie jest glupio poprosic o pomoc.

    Hmm.. ciekawy eksperyment psychologiczny.

    \R.