PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak analizować efektywność pracy analityków › Re: Jak analizować efektywność pracy analityków
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak analizować efektywność pracy analityków
    Date: Mon, 1 Dec 2003 09:03:29 +0100

    Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bq9qkl$n5p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > zastanawiam się czy są jakieś metody, narzędzia do badania efektywności
    > pracy analityków,
    > jeżeli miałabym zbadać efektynośc przedstawiciela handlowego to badałabym
    > obrót, ilość wizyt, itd
    > a co można badać w w/w przypadku? chyba nie ilość stworzonych raportów bo
    te
    > często różnią się od siebie...

    Zależy od tego co analityk konkretnie robi.

    Najprostsza sprawa jest w sytuacji opisanej przez Pitera - kiedy analityk
    prognanuje jakieś zjawiska. Wtedy sprawdzasz jego sprawdzalność jego
    przewidywań (oczywiście względną - bo trudno postawić sztywne progi przy
    zjawiskach o rożnym charakterze).

    W innych sytuacjach możesz próbować oceniać konkluzywność raportów oraz ich
    kompletności (nie mam teraz czasu żeby opisywać ewentualną metodykę jaką
    możesz stosować). Ale oczywiście cały czas musisz pamiętać czego od danego
    analityka wymagasz - czasami pracowania są mało konkluzywne bo nie po to je
    zamawiano.

    pozdrawiam
    Paweł