PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tego nie rozumiem › Re: Ja tego nie rozumiem
  • Data: 2002-06-20 15:54:58
    Temat: Re: Ja tego nie rozumiem
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > firma panstwowa gosc 29 lat na stanowisku DYREKTORA zarabia 7505 a chce
    > 30287,
    > gosc ma 29 lat, jak on to zrobil, zeby objac takie stanowisko w firmie
    > panstowej to pewnie musial skonczyc studia (25 lat), 4 lata doswiadczenia
    > gosc juz dyrektorem.
    > Ja mam 27 i jestem tylko asystentem geodety z wiele nizsza pensja :-((

    skoro jestes asystentem geodety, to się ciesz, bo wiesz, jak trudno o prace
    w tym fachu.

    pragne uroczyście oswiadczyc, ze zeby dostac posade dyrektora w Wielkiej
    firmie i zarabiac kilka razy wiecej niz 7500 w 30 roku zycia, nie musi sie
    miec układów - wystaczy sie bardzo bardzo starac i miec cos do powiedzenia
    Zarzadowi tej firmy.

    Wojtek