PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tego nie rozumiem › Re: Ja tego nie rozumiem
  • Data: 2002-06-20 06:50:29
    Temat: Re: Ja tego nie rozumiem
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie.
    > --
    > Samotnik

    Jak napisla ktos o wdziecznej nazwie www.BankCV.of.pl:
    " Niewykluczone, że - jak to z reguły jest w "państwowych firmach" - wszyscy
    się składamy na wypłatę dla niego - ale cóż - mam nadzieję że jestem w
    błędzie..."
    no wlasnie, i o to mi chodzi,
    tak wiec jak place to moge sie pytac dlaczego,
    jezeli byla by to prywatna fimrma to mnie nie obchodzi, tam moze byc
    dyrekoterm nawet nastolatek i zarabiac 2000000, sprawa wlasciciela.
    A co do POMOCNIKA geodety, to w pewnych zawodach trzeba sie najpierw wykazac
    (odbyc staz, zdac egzaminy panstwowe) zeby dojsc do czegos i awansowac, tak
    wiec jak nie znasz srodowiska to czemu sie wypowiadasz (samotniku)???
    Jacek B

    PS. uspokajam sie tym ze na ta liste zeczywiscie mozna pisac bajki.