PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie... › Re: Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...
  • From: "Bartek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...
    Date: Thu, 4 Jul 2002 12:02:39 +0200

    > Ja już nie wiem - myślałam o własnej działalności, bo psychicznie i
    fizycznie
    > tego nie zniosę. Mam małe dziecko i dobija mnie fakt, że widzę je tylko w
    > weekendy!!!
    >

    > Czy jest sens zakładać własną firmę? Czy macie jakieś doświadczenia, że
    > zrezygnowaliście z pracy u kogoś na rzecz własnej działalnosci?

    No coz jesli myslisz ze po zalozeniu firmy bedziesz pracowac mniej to
    obawiamsie ze sie rozczarujesz.
    Nie wiem ile masz kapitalu, jakie pomysly i w jakiej branzy chcesz dzialac
    ale nie slyszalem zeby ktos z moich znajomych majacych swoja firme harowal
    mniej niz Ty.
    Poza tym jest kolejne ryzyko: Zalozmy ze zerejestrujesz sie jako firma i
    bedziec swidczyc uslugi dla tego samego
    pracodawcy. Oczywiscie wowczas nie bedzie mogl od Ciebie wymagac
    "12-godzinnego towarzystwa". Jednak musisz sie liczyc z bardzo wysokim
    prawdopodobienstwem "zatorow platniczych". W tym cholernym kraju opoznianie
    terminow platnosci stalo sie tradycja taka sama jak karp w wigilie.
    Coz nie wiem co Ci poradzic. Jestem w podobnej sytuacji jesli chodzi o wybor
    drogi (firma czy pracodawca) tyle ze nie mam jeszczepomyslu jak przeskoczyc
    ww opisane bariery wejscia na rynek.