PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ja i moje poszukiwanie pracy › Re: Ja i moje poszukiwanie pracy
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja i moje poszukiwanie pracy
    Date: Fri, 04 Jul 2008 00:13:08 +0200

    > Wątpię. 800 bardziej prawdopodobne.

    Ja płacę nieco ponad 800 z opłatami, ale mieszkam w samym centrum
    Poznania, w ponoć bardzo dobrej lokalizacji. Przy Ławicy (takie lotnisko
    w Poznaniu) była niedawno kawalerka za 450 + prąd + cośtam jeszcze.

    > Jak komu. Może być chory przewlekle, nawet jak młody.

    Takich świadomie pominąłem.

    > Nie wszystkie!

    A czego brakuje?

    > Nie przesadzaj.

    Dobra, 2 bilety, 40 zł.

    > Nawet?! Przecież to 1200 rocznie. Bez jaj.

    A ile ma być? Większość Polaków w ogóle żadnych oszczędności nie robi.

    Ale dobra, niech będzie nawet 200 miesięcznie. No więc jak na razie, do
    mojej poprzedniej wyceny doszło 120 netto potrzebnej pensji.

    > Nawet? Jakby nie mógł, to by nie zarabiał.
    > A dlaczego miałby w ogóle dojeżdżać jakimś śmierdzącym autobusem czy
    > tramwajem.

    Ktoś musi. Jakby takiego gościa zaraz po szkole było na wszystko stać,
    to by nie miał motywacji, aby się w pracy rozwijać.

    > Stara Astra lub Escort 1997 to chyba nic nadzwyczajnego na poczatek w
    > środku Europy.

    Nie znam się na samochodach i nie wiem, ile wymienione modele kosztują -
    ale problemem jest benzyna, która jest za droga.

    To teraz 1540 netto.

    > Sensownie to ok. 2,5-3,0 brutto na początek.

    Mi tam na oko wychodzi 2200 brutto. I też nie dla byle jełopa, któremu
    udało się przebrnąć przez nawet dobry kierunek, tylko dla
    zweryfikowanego gościa, po okresie próbnym.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com