PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ja i moje poszukiwanie pracy › Re: Ja i moje poszukiwanie pracy
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja i moje poszukiwanie pracy
    Date: Thu, 03 Jul 2008 23:21:56 +0200

    > Jak w Chinach, Malezji, Tajwanie...
    > To jest dowód jak kompletnie nic rozumiesz w szerszej perspektywie.

    A jaka jest ta szersza perspektywa? No przedstaw wady tego, że więcej
    ludzi znajdzie pracę.

    > Lepsze moje widzimisię, niż twoje.
    > Ale w jego wypadku to nie wiem, on za mało napisał konkretów. Co umie
    > dobrze, co trochę, co robił do tej pory szczegółowo (serwisant -
    > zasilacze czyścił?).
    > Na pierwszy rzut oka niewiele chłopina ma do zaoferowania, może trochę
    > chęci...

    Dobra, weźmy więc standardowego gościa, co skończył właśnie informatykę
    na państwowej uczelni i na ostatnich 2 latach studiów robił jako cieć
    informatyczny (tonery itp.). Teraz szuka sobie lepszej pracy. Ile
    powinien dostawać (poza Warszawą)? Ewentualne szczegóły jego
    doświadczenia możesz sobie sam dobrać, aby lepiej pasowały do Twojej teorii.

    > Nie niepojebanych, tylko uważanych przez ciebie za niepojebanych.
    > To jednak zasadnicza różnica, isn't it?

    1. Czyli wg Ciebie wątkoczyńca również jest pojebany?

    2. Znam wielu całkiem normalnych ludzi z kręgu tych, którzy nie mają do
    zaoferowania pracodawcy żadnych konkretnych umiejętności - ot, takie
    ekspedientki w sklepie z tanimi butami, albo w cukierni. Czy oni/one
    wszystkie są pojebane?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com