PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH

  • 11. Data: 2003-08-22 22:43:53
    Temat: Re: JAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    news:87ekzdic0z.fsf@hector.lodowanet...

    > ...a jeśli ktoś jest Ninką to wszystkich porządnych facetów będzie
    > uważać za pie*ły życiowe

    Pierdoly zyciowe, recistow, cyganow i cyklistow do gazuuuuuuuuuu !!!!!!!!!

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 12. Data: 2003-08-23 10:43:19
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    "Da:-\)Za" <d...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@y...com> napisał w wiadomości

    > Pierdoly zyciowe, recistow, cyganow i cyklistow do gazuuuuuuuuuu

    o, elementy ekstremistyczne się odezwały :)

  • 13. Data: 2003-08-25 09:10:19
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > i jaki stad wniosek wyplywa?
    >
    > ano: jak ktos jest pierdo/l/a zyciowa, to nia pozostanie bez wzgledu
    > na to, ile faktultetow zrobi i jezykow obcych pozna ;)

    no wlasnie....
    Z tym, ze taka pierdola zyciowa, która czesto wiecej potrafi od innych tez
    potrzebuje za cos zyc!

    Th

  • 14. Data: 2003-08-25 09:18:18
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > hehe ;) naiwnys.
    > ja na miejscu takiego szefa po prostu bym tych ludzi zwolnila a
    > zatrudnila takich, co to sa po podstawowce, maja kwalifikacje tylko do
    > lopaty i placila im za kopanie.

    Zwolnisz ludzi z administracji i na ich miejsce zatrudnisz fartuchów???
    Niedorzeczne...
    Chyba nie rozumiesz w czym tkwi problem.

    > na co komu problem w firmie i pracownik, ktory bedzie chowal urazy i
    > niespelnione ambicje oraz zamiast machaniem lopata zajmowal sie
    > glowkowaniem, jak tu "dostac sie wyzej"?

    Nikt nie będzie główkował jak się dostać wyżej. Człowiek chce pracować przy
    urobku bezpośrednio i na takie stanowisko jest zatrudniany. Istnieje coś
    takiego jak rekrutacja wewnętrzna, więc łatwiej zastąpić powiedzmy w
    administracji człowieka który w firmie już pracuje a ma odpowiednie
    kwalifikacje, a niżeli przyjąć jakiegoś dupka spoza. Kto będzie główkował,
    jak się dostać wyżej skoro ma większą kasę niż w niejednym innym
    przedsiębiorstwie na wyższym stanowisku.

    > tzn. nie ma nic przeciwko awansowaniu, natomiast bardzo watpie ze
    > powyzsza twoja rada osiagnelaby taki efekt - po prostu dlatego, ze
    > nikt nie lubi byc kiwany.

    To nie wątp, bo nikt tu nikogo nie chce kiwać. Poprostu jeśli studia mają
    być dla mnie przeszkodą, to umówimy się z prezesem, że ich nie mam. To
    wszystko.

    > robiac cos takiego podwazasz zaufanie pracodawcy do ciebie i on bedzie
    > wolal cie zwolnic, niz za kzdym nastepnym razem sprawdzac, czy
    > faktycznie mowisz prawde i znow czego nie ukrywasz albo czy nie
    > montujesz nastepnego spisku ;)

    I tak sądzę że związki zawodowe są potrzebne. :)

    > jak nie wierzysz, idz wykonaj swoj swiatly plan ;)

    W realizacji od zeszłego tygodnia. I okazuje się że to nawet nie będzie
    łopata, tylko biuro.

    Pozdrawiam, Th

  • 15. Data: 2003-08-25 23:47:07
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> writes:

    > no wlasnie....
    > Z tym, ze taka pierdola zyciowa, która czesto wiecej potrafi od innych tez
    > potrzebuje za cos zyc!

    tak, ale to jej problem ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 16. Data: 2003-08-26 07:59:44
    Od: "Vranix " <v...@N...gazeta.pl>

    misman <m...@r...NIESPAM.pl> napisał(a):

    > OutDOOR s.c. wrote:
    >
    > Otrzymawszy zgode, zaczal pokrywac tablice wzorami matematycznymi,
    > wyprowadzajac wzor na pole kola. Liczy, liczy, i z wyliczen okazalo sie, ze
    > pole kola wyszlo o wartosci... ujemnej. Facet stoi przed tablica, patrzy,
    > analizuje swoje wyliczenia w poszukiwaniu bledu...
    > .... i nagle slyszy podszepty od pozostalych uszestnikow szkolenia:
    > "... zmien granice calkowania..."

    Nie, nie, to nie tak :-): ODWRÓĆ granice całkowania...

    PS Sorry ale nie moglem sie powstrzymac ;-)

    --
    Vranix