PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia - umowa o prac

  • 1. Data: 2004-08-06 06:02:44
    Temat: Irlandia - umowa o prac
    Od: "Slawek" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Kilka dni temu zadzwoniła do mnie kobieta z firmy rekrutacyjnej w Dublina z
    propozycą podjęcia pracy od zaraz. ( bez rozmowy, pytania o szczegóły, tylko
    na podstawie mojego CV). Generalnie jestem zadowolony, ale mam mały mętlik w
    głowie. W związku z tym jedno pytanie czy powinna ona przesłać mi umowę z
    pracodawcą i czy możlliwe jest jej podpisanie przed dotarciem do Irlandi.

    Pozdrawiam

    Slawek

  • 2. Data: 2004-08-07 19:51:44
    Temat: Re: Irlandia - umowa o prac
    Od: "Radoslaw Godowski" <t...@e...net>

    Witaj Slawku !
    > zadzwoniła do mnie kobieta z firmy rekrutacyjnej w Dublina z
    > propozycą podjęcia pracy od zaraz. ( bez rozmowy, pytania o szczegóły,
    tylko
    > na podstawie mojego CV)
    Czy moglbys podac wiecej szczegolow ?
    Na razie wyobrazam to sobie tak:
    dzwoni osoba z firmy rekrutacyjnej,
    ma oferte z firmy docelowej.
    Wariant 1.
    - umawia Cie na interview (telefoniczne) z firma docelowa,
    ktore przeszedles pomyslnie i zapomniales zapytac o umowe
    Wariant 2.
    - umawia Cie na interview do firmy docelowej,
    jedziesz do Dublina na interview,
    rekruter(ka) uwaza, ze przejdziesz je pomyslnie
    Nie mam doswiadczen dublinskich, tylko nowojorskie.
    Tu, gdzie pracuje, to jak ktos cos powiedzial,
    to wiecej niz jakby napisal.
    Jak powiedzieli, ze tu pracuje, to pracowalem.
    W firmie zalatwia sie milionowe transakcje na telefon,
    wiec podpisywanie umowy nie jest az tak wazne.
    Radoslaw

  • 3. Data: 2004-08-08 23:00:50
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Slawek" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pracodawcą i czy możlliwe jest jej podpisanie przed dotarciem do Irlandi.

    W Irlandii z powodzeniem obowiazuje umowa ustna.
    Nie susz wiec babce glowy umowa pisemna, bo wezmie innego kandydata.

    Pozdro
    GreG