PracaGrupypl.praca.dyskusjeIrlandia - bialy kolnierzyk ;-) › Re: Irlandia - bialy kolnierzyk ;-)
  • Data: 2005-12-16 06:22:28
    Temat: Re: Irlandia - bialy kolnierzyk ;-)
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:dnsqfq$cdu$2@node1.news.atman.pl...

    > Poza tym rodzina mi sie powiekszy i chcialbym zmienic mieszkanie na wieksze a
    w tym kraju to > > moge o tym tylko pomarzyc...
    > A zamierzasz jechac sam czy z rodzina? Jesli sam to pytanie jak zona
    > zareaguje na taka sytuacje.

    Czasy sie jednak zmieniają. Za "moich czasów" na tak zwane "saksy" jechało sie
    samemu i nikt nawet nie rozważał, czy jechac z rodziną. Ustalało sie wspólnie,
    że się to ryzyko podejmuje i koniec gadania. Zdaje sobie sprawe, że łatwiej sie
    taką decyzje podejmowało jak tam zarabiało się w jeden dzień tyle co tu za cały
    miesiąc. Austriacki winiarz w 1989 karmił mnie, dawał nocleg i jeszcze całe 20
    USD na dzień pracy od 7 do 19. Majątek panie! :)

    vertret