PracaGrupypl.praca.dyskusjeIrlandia - bialy kolnierzyk ;-) › Re: Irlandia - bialy kolnierzyk ;-)
    From: "SM" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Irlandia - bialy kolnierzyk ;-)
    Date: Thu, 15 Dec 2005 20:29:30 +0100

    > A probowales znalezc prace przez internet? np jobpilot, wzglednie jakies
    > ichniejsze serwisy z ogloszeniami. Moze cos Ci podpowiedza na
    > alt.pl.emigracja?

    A dzieki za podpowiedz. Sprobuje.

    > Jesli chcesz jechac w ciemno to ja osobiscie odradzam (aczkolwiek nie
    > szukalem pracy za granica) no chyba ze tutaj w Polsce nie masz zadnej
    > pracy. ALe jesli nie masz w Polsce pracy to czemu? Dla dobrych
    > informatykow pracy raczej nie brakuje.

    Prace mam. Ale niekoniecznie taka jak chcialbym miec ;-) Poza tym rodzina mi
    sie powiekszy i chcialbym zmienic mieszkanie na wieksze a w tym kraju to
    moge o tym tylko pomarzyc...

    > Nic tez nie napisales o swoim doswiadczeinu, umiejetnosciach itp

    Pracuje/pracowalem jako handlowiec/koordynator sprzedazy/product manager/
    wszystko w firmach IT/Telekom
    Uzbieralo sie tego 4 lata.

    > Kolega wyjechal do irlandi. Jechal w ciemno ale mial tam znajomych u
    > ktorych mogl sie na poczatek zaczepic. Znalazl prace w Dellu przy
    > skladaniu kompow, ostatnio jak z nim gadalem mial przejsc do pracy jako
    > programista (taka tez prace mial tutaj w Polsce)

    Nie mam nic przeciwko takiemu scenariuszowi choc do programowania mnie nei
    ciagnie ;-)
    Dzieki za rady

    pzdr

    s.m