PracaGrupypl.praca.dyskusjeInwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie › Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
    From: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
    Date: Wed, 1 Oct 2003 08:44:18 +0200

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:blccn5$e41$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja nic na to, nie wydaje mi sie to niczym snie w porzadku.
    > Przez osiem godzin jestes przeciez w pracy i pracodawca ma prawo
    wymagac....
    > I wcale nie jestem szefem.....
    >
    > Pewnie gdybym nie widzial powodow, bym sie dziwil takim dzialaniom , ale
    tak
    > sie sklada, ze zdarzalo mi sie widziec zestawienia bilingow z godzinnymi
    > rozmowami prywatnymi
    >
    > Zdarzalo mi sietez spotykac z sytuacjami, ze przy okazji pujscia do
    klienta,
> [...]
    Zgadzam się, sama spotkałam się z wieloma podobnymi sytuacjami. Do tego
    dochodzi jeszcze palenie zajmujące co niektórym połowę czasu pracy...
    Zauważyłam, że wprowadzenie kontroli pracy pracowników wywołuje silny opór
    materii - tak było w firmie, w któej pracowałam. Początkowo było to
    wprowadzenie codziennego raportowania czasu pracy - opór była niesamowity,
    ale szybko okazało się, że wzrosła efektywność, a skończyły sie "gorsze dni"
    i "gorsze tygodnie". Niestety, jest spora grupa ludzi, którzy takiej
    kontroli wymagają, żeby pracować odpowiednio efektywnie. Z drugiej strony
    porównanie zaangażowania pracowników pozwala lepiej nagradzać najlepszych za
    ich pracę, chociaż z tym drugim to akurat różnie bywa.....

    mangha