PracaGrupypl.praca.dyskusjeInwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie › Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
    From: "PL@STI" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
    Date: Tue, 30 Sep 2003 20:41:15 +0200

    > imo jest to oki i do tego w interesie pracownika [bezpieczenstwo]
    > w pracy sie pracuje i robi sie dokaldnie to co ma sie robic....
    >
    > jak jestes dostawcą to masz jechac tam gdzie cie poslali itp.
    >
    > powiedz .. czemu masz cos [i co] przeciw temu by dyspozytor wiedzial gdzie
    > jestes?

    Tu nie chodzi o rozwozke towaru.
    Tu chodzi o kontrole nag grupa wysoko kwalifikowanych doradcow. majacych do
    tej pory nienormowany czas pracy.
    poniewaz nie raz zdaza sie siedziec u klienta do poznych godzin wieczornych,
    a potem trzeba nieraz wracac. To nie ejst praca na godziny.. wiec to mam
    przeciw ze teraz bedzie probowac sie nas z tych godzin rozliczac.
    Dlatego skonczy sie na tym ze bez wzgledu na dobro sprawy, zacznie sie prace
    o 7 a skonczy o 15 i po zabawie. a to bez sensu, bo nie zawsze tak mozna.

    I nawet nie moge powiedziec ze bardzo mi to przeszkadza, ale obawiam sie
    wnioskow jakie beda wyciagane z raportow powstajacych z takiej inwigilacji.
    Jestem pewien ze powstanie wiele sytuacji konfliktowych.
    To nie jest stado baranow wykonujacych dostawy czy jakies proste czynnosci.
    To bardzo wysoko kwalifikowani specjalisci, zaslugujacy na zaufanie.
    dal mnie to bardzo zle swiadczy o zarzadzie, splyca stosunki miedzyludzkie i
    zaufanie wzajemne.

    a jestem pewien ze wszystko sie da obejsc.....taki gosc moze np. stanac pod
    firma i uderzyc w "kime" na 2 godzinki, albo poruszac sie w promieniu tych
    kilkuset metrow od nadajnika GSM co niczego w odczycie nie zmieni ......

    i cooo... i zaczynamy sie bawic w kotka i myszke, zamiast profesjonalnych
    stosunkow interpersonalnych.

    jak sie myle ..to mnie sprostujcie

    pozdrawiam

    PL@STI