eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeInterpretacja lojalki › Re: Interpretacja lojalki
  • Data: 2008-06-14 08:18:17
    Temat: Re: Interpretacja lojalki
    Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:g2tvl3$c9j$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:g2ts5i$bv2$1@nemesis.news.neostrada.pl Jackare
    > <1...@p...pl> pisze:
    >
    >>W przypadku zerwania umowy o prace
    >> z winy
    >> pracownika, ten jest zobowiązany zwrócić koszt kursu pracodawcy.
    >> Z "winy" czy z "przyczyn leżących po stronie pracownika" bo wina ma
    >> dokładne znaczenie prawne a pod przyczyny można podciągnąć np
    >> nieprzedłużenie umowy przez pracowanika.
    > Przemyśl jeszcze tę opinię...
    >
    > --
    > Jotte
    >

    Piszę o sytuacji gdy pod pracownik otrzymuje do podpisania nową umowę i nie
    chce jej podpisać. Nie chce z własnej woli, czyli z przyczyn leżących po
    jego stronie. Nie ma tu mowy o zerwaniu bo nie ma czego zrywać, ale też nie
    znamy dokładnie zapisów umowy lojalnościowej o której dyskutujemy, a tylko
    interpretację jej fragmentu. Być może są tam jeszcze zapisy dotyczące
    sytuacji innych niż "zerwanie" czyli wypowiedzenie umowy. Jeżeli nie ma, to
    IMO pracownik ma drogę wolną i nie ciążą na nim żadne zobowiązania.
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1