PracaGrupypl.praca.dyskusjeInteligentne szukanie pracy › Re: Inteligentne szukanie pracy
  • Data: 2005-07-04 21:08:42
    Temat: Re: Inteligentne szukanie pracy
    Od: "WM" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam szczerze, że bardzo mnie ta sytuacja zdziwiła a mojego szefa jeszce
    > bardziej. Przynajmniej juz wiem czego nie robić szukajac pracy, a zaczynam od
    > jutra:)

    a czy w ogloszeniu podaliscie np. zarobki w ten sposob kuszac kandydatow? albo
    inne konkrety... myslisz ze kandydaci mieli pewnosc, ze nie marnuja czasu na
    jakies tam gadki szmatki? a moze zapytales przed spotkaniem czy im to nie
    przeszkodzi w ich sprawach? trzeba bylo zostac po godzinach i dostosowac sie
    do kandydatow! a moze zapytales kandydatow czy nie chca spotkac sie w "poza
    firma"?