PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w firmie lotniczej

  • 1. Data: 2006-02-05 21:44:33
    Temat: Informatyk w firmie lotniczej
    Od: "Grzegorz" <a...@w...pl>

    Witam grupowiczow

    Mam pytanko
    Poszukuje pracy W W-wie na stanowisku Administratora sieci i wyslalem do
    firmy z branzy lotniczej
    Czy macie jakis znajomych ktorzy prauja tam w IT ,jaka panuje tam atmosfera
    Jakie za zarobki i obowiazki
    Dzieki za wszelkie info na ten temat
    Pozdrwiam
    Wasyl

  • 2. Data: 2006-02-06 01:05:18
    Temat: Re: Informatyk w firmie lotniczej
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Grzegorz na pl.praca.dyskusje:
    > Poszukuje pracy W W-wie na stanowisku Administratora sieci i wyslalem do
    > firmy z branzy lotniczej

    Wiesz, branża lotnicza to i PLL Lot czy inne linie, jak i porty lotnicze
    jak i np. fabryka PZL Okęcie (czy jak się to tam zwie). Więc tak na oko
    zupełnie różne reżimy działania (tj wszystkie wymagające, ale każdy
    czego innego).

    --
    Ziemek

  • 3. Data: 2006-02-06 18:11:08
    Od: jotka <f...@s...com>

    Grzegorz napisał(a):
> [...]
    > firmy z branzy lotniczej
    > Czy macie jakis znajomych ktorzy prauja tam w IT ,jaka panuje tam atmosfera

    w Pan-Am jest fajnie z tego co słyszalem ale w Aeroflocie gorzej.

  • 4. Data: 2006-02-07 19:44:12
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Grzegorz zapodał(-a):
> [...]
    > firmy z branzy lotniczej
    > Czy macie jakis znajomych ktorzy prauja tam w IT ,jaka panuje tam

    Nie jest Ci głupio, że informatyk nie umie skonfigurować OE?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2006-02-08 04:16:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 7 Feb 2006 20:44:12 +0100, użyszkodnik "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał:

    > Nie jest Ci głupio, że informatyk nie umie skonfigurować OE?

    wiesz, tych informatyków co to nic nie potrafią to teraz tylu że
    szkoda gadać

    --
    futszaK
    601061867

  • 6. Data: 2006-02-08 10:55:14
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wiesz, tych informatyków co to nic nie potrafią to teraz tylu że
    > szkoda gadać

    Wlasnie, same matolki - wszyscy wiedza, ze dobrego informatyka poznaje sie
    po konfiguracji outlooka - no i musi oczywiscie w Wordzie szybko pisac ;->

  • 7. Data: 2006-02-09 10:21:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Grzegorz zapodał(-a):
    >

    > Nie jest Ci głupio, że informatyk nie umie skonfigurować OE?
    Ja sobie z tym kiepsko radze (choc jak widac po naglowku udalo mi sie) - ale
    np tabelka w Wordzie prawie przerasta moje umiejetnosci, ze o excellu nie
    wspomne - jak widac z tego przecietna Pani Basia z biura jest lepszym
    informatykiem ode mnie :P