PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - trudny wybór › Re: Informatyk - trudny wybór
    From: Traper <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk - trudny wybór
    Date: Sun, 12 Sep 2004 10:44:26 +0200

    Pewnego pięknego dnia: Sat, 11 Sep 2004 14:49:25 +0000 (UTC),
    osoba :"zorad" <z...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    >Witam,
    >
    >Mam dosc dziwne pytanie.
    >Czy wg. Was lepiej jest (zakladam, ze dostepne sa 2 mozliwosci)
    >
    >1. Podjac prace jako informatyk w bardzo dobrej i renomowanej firmie
    >informatyczniej w Polsce z mozliwoscia rozwoju, szkolen itp i niezlej pensji ?
    >
    >czy
    >
    >2. Wyjechac do Anglii jako projektant/programista i pracowac w zwyklej
    >nieduzej firmie informatycznej, zaoszczedzic moze 2 x wiecej kaski,
    >wyszlifowac jez. ang, po 1 , 2 latach wrocic i ... zaczynac "od poczatku" w
    >kraju jako poprostu doswiadczony programista.

    Jeśli masz pewną prace w zawodzie w UK to ja bym sie nie zastanawił
    tylko odrazu wyjeżdzał.
    Inne życie, zawsze mozesz sie czegoś ciekawego dowiedzieć, poznać styl
    pracy w UK, doszlifować język ,zarobić trochę kasy. A jak bedziesz sie
    chciał rozwijać to domyślam sie że tam również bedziesz miał okazje.

    Pozatym nikt nie kaze ci pracowac w tej firmie do końca życia, w UK
    jest sporo firm wiec zawsze mozesz sie rozejżeć tam na miejscu o prace
    w "bardzo dobrej i renomowanej firmie informatyczniej z mozliwoscia
    rozwoju, szkolen" tyle ze za jeszcze lepsze pieniądze i w UK

    Pozdrawiam

    Traper.