PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - trudny wybór › Re: Informatyk - trudny wybór
    From: "Piotrek" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk - trudny wybór
    Date: Sun, 12 Sep 2004 10:26:05 +0200

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:chvvfn.1fs.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
    > Dnia Sat, 11 Sep 2004 18:15:45 +0200, "Piotrek" <p...@b...pl>
    > wklepał(-a):

    > Co to są "agresywne budżety"? :-O

    Sa to takie budzetu ktore nastawione sa na sukces w kazdym wydaniu. Liczy
    sie TYLKO wynik. Jezeli trzeba ciac koszta to np zwolnienia nie sa niczym
    zlym dla firmy (liczy sie wynik). Taki budzet charakteryzuje sie tym iz
    praktycznie nie jest okreslony jednoznacznie, trzeba wygrac za wszelka cene
    i kazdymi srodkami a opracownik jest jak kartka papieru i mozna z nim zrobic
    co sie chce i jak sie chce. Ogolnie firmy ciesza sie dobrymi wynikami ale
    nikt nie wspomina ze np aby je osiagnac zwolniono 10% zalogi ;-) To sie
    pomija w wynikach finansowych bo zwalnia sie co miesiac po 3% zalogi i nie
    trzeba tego nigdzie zglaszac :-)
    To oczywiscie jest moja definicja ale sadze ze w necie znajdziesz inne
    bardziej krasomowcze opisy z ktorych nic nie wynika.

    > Atmosfera zależy od ludzi - ja nie narzekam. :)

    Do czasu. Sadze ze teraz zacznie sie era wyzysku i korupcji na skale o
    jakiej nie mielismy pojecia. Firmy Polskie czuja oddech konkurencji na karku
    a brak w niej managerow z prawdziwego zdarzenia i walcza jak moga. Moze
    zapytaj w duzych firmach z gornej polki ile osob z grupy 10 losoo wybanych
    jest zadowolonych a sam sie przekonasz jak jest.