PracaGrupypl.praca.dyskusje[spam warning] Informatyk klasy B › Re: Informatyk klasy B
    From: "yig" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk klasy B
    Date: Thu, 14 Feb 2008 17:07:09 +0100

    > tak mi sie glupio wydaje, ze nie doczytales mojego wpisu do konca... a
    > wlasciwie sposobem /. przeczytales tylko pierwszy parafgraf...

    Hmmm wydaje mi sie ze moj post byl odpowiedzia na post Heraklesa - chyba ze
    mnie klyent poczty oszukal - wiec zgadza sie
    ze odpowiedz nie odnosi sie do Twojego postu w jakikolwiek sposob.

    Dokladniej, chcialem zwrocic uwage, poprzez delikatna ironie, ze takie
    sformuowania

    "> Ale też mi nie mów, że facet po studiach z dyplomem maGYstra jest zawsze
    > lepszy od maturzysty, który klepie w ceplasplasie od 10 roku życia!

    Ale tez mi nie mow, ze facet po maturze, ktory klepie w ceplasplasie od 10
    roku życia jest
    zawsze lepszy od maGYstra ktory tez klepie w ceplasplasie od 10 roku życia!"

    sa lekko mowiac chybione. Dotycza przypadkow szczegolnych, czesto bywa, ze
    ludziska mowia ze lepsze jest 10 lat doswiadczenia niz studia
    ale ja sie pytam czy tylko ci co studiow nie koncza maja wylacznosc na
    zainteresowanie sie tematem x lat wczesniej
    oraz na zdobywanie doswiadczenia?

    Co wiecej, wiecej (!) jest osob, ktore koncza studia i pracuja jako - tu
    zalozenie - programisci, zatem czesciej
    statystycznie mozna spotkac niekompetentnych klepaczy po studiach niz takich
    samych bez studiow i takie tez
    przypadki dominuja w swiadomosci.

    Mam wrazenie ze notorycznie, przy okazji tego typu dyskusji, dokonuje sie
    prob porownywania krzywej buraczanej
    (sredniej) do jakichs pojedynczych przypadkow co zdeczka jest bezcelowe.

    yig