PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - jaka placa w nowych czasach?

  • 1. Data: 2002-04-03 01:07:39
    Temat: Informatyk - jaka placa w nowych czasach?
    Od: <f...@p...onet.pl>

    Mam pytanko dotyczace przyjmowania informatykow (administratorow NT/UNIX) do
    pracy w okresie BESSY....jakie sa obecnie stawki na pelen etat?

    Jeszcze rok/poltora temu jak przychodzil sredni informatyk rzadam minimum 6000
    brutto, bardzo dobrego pensje w zagranicznych firmach dochodzily do 18000... a
    teraz w okresie zapasci gospodarczej jak sie to ma? Ile daja za prace?

  • 2. Data: 2002-04-03 08:51:04
    Temat: Re: Informatyk - jaka placa w nowych czasach?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach
> [...]
    18000... a
    > teraz w okresie zapasci gospodarczej jak sie to ma? Ile daja za prace?

    Skąd te dane? Może w W-wie. Ale i tak za dużo.

  • 3. Data: 2002-04-03 11:02:06
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    winetu wrote:

    > ciach
    > 6000
    > 18000... a
    > >
    > Skąd te dane? Może w W-wie. Ale i tak za dużo.

    Jasne, ze w Warszawie...

  • 4. Data: 2002-04-03 11:16:42
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    18000... a
    > teraz w okresie zapasci gospodarczej jak sie to ma? Ile daja za prace?

    Adminom nigdy nie płacono takich pieniędzy, nawet jezeli mieli dodatkowe
    dyżury w domu z godzinną gotowością.
    Chyba cos pomyliłeś.

    Wiesiek

  • 5. Data: 2002-04-03 11:43:17
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    18000 ???? czlowieku, chyba w koronach czeskich!

  • 6. Data: 2002-04-03 13:32:12
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    ponad 18 000 kierownik administratorow systemow informatycznych w
    zagranicznym banku...101%

  • 7. Data: 2002-04-03 13:32:41
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    to jaka w koncu teraz jest srednia placa w warszawie dla
    administratorow?

  • 8. Data: 2002-04-03 14:23:07
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "freDZiK" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > ponad 18 000 kierownik administratorow systemow informatycznych w
    > zagranicznym banku...101%

    Bzdura.
    Kierownik Działu Informatyki w banku - któremu podlegają wszyscy - i nie
    jest Adminem, to tak. Ale jego wynagrodzenie jest pochodną wynagrodzenia
    Zarządu i nie ma nic wspólnego z wynagrodzeniami Adminów.

    Wiesiek

  • 9. Data: 2002-04-03 18:39:17
    Od: "pcblue" <p...@d...pl>

    a juz mialem isc po podwyzke :))

  • 10. Data: 2002-04-03 21:02:08
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    brutto 2500-8000 najwiecej takich
    brutto >8000 - znam kilku i wcale to nie sa jakies szyszki i alfyomegi,
    tylko ludzie ktorzy sie mieli szczescie.

    Pozdr