PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - Łodź administrowanie w średniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/ › Re: Informatyk - Lodz administrowanie w sredniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/
  • Data: 2004-10-30 02:02:52
    Temat: Re: Informatyk - Lodz administrowanie w sredniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "madshark" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:clsu3k$5di$1@inews.gazeta.pl...
    > mbn <m...@f...onet.pl> napisał(a):
    > Czy jednak ktoś może powiedzieć, na ile można pieniążków za tego typu
    pracę w
    > Łodzi liczyć ? Rok temu opuściłem Łódź i jestem ciekaw na ile stać z dniem
    > dzisiejszym pseudo-biznesmanów z Łodzi. Jak kiedyś zaśpiewałem 1000 brutto
    > się jeden taki roześmiał.

    Dobre pytanie. Chyba nawet o to chodzilo w tym watku.

    Nie rozumiem tylko jednego: czesto gesto widze na tej grupie odpowiedzi
    raczej mile, ktos dostal prace, ktos gratuluje, ktos stracil prace, ktos
    wspolczuje.
    Ale jak sie pojawi ktos z branzy informatycznej (lepszy czy gorszy) i zrobi
    najmniejszy blad:
    1) nikt mu nic nie odpowie konkretnego
    2) wszyscy sie ponasmiewaja
    Szkoda klawiatur chyba na to ?

    Moze mial rozmowe za godzine i chcial na szybko jakas informacje....
    Kto nigdy nie mial zle skonfigurowanego czytnika newsow niech pierwszy rzuci
    kamien :)

    P.S. Z gory sorry za moj czytnik :(

    --
    Pozdrawiam,