PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk

  • 1. Data: 2007-03-14 09:02:53
    Temat: Informatyk
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello ,

    Jestem mgr inz. informatyki i ekonomii
    Szukam pracy w dodatkowej/zdalnej lub stałej

    UMIEJĘTNOŚCI :
    Systemy operacyjne:Windows XP/2000, DOS, Linux.
    Języki programowania: Visual Basic, HTLM, PHP, Delphi, Turbo Basic, C, C#.Net,
    Oprogramowanie: Microsoft Office, PostgreSQL, Matlab, Microsoft
    SQL
    Budowa PC: Znajomość dobra
    Kontrola peryferycznego sprzętu: Doświadczenie dobre

    JĘZYKI OBCE:
    Język angielski: Zaawansowany konwersacyjny
    Nauka szkolna osiem lat, od czterech lat uczęszczam na zajęcia
    konwersacyjne z Nativ Speaker w wymiarze dwóch godzin tygodniowo
    Język niemiecki: Znajomość podstawowa.
    Od pięciu lat uczę się prywatnie w wymiarze jednej godziny tygodniowo

    Obecnie zajmuje się pisaniem oprogramowania dla Pakietu Microsoft Office w tym
    automatyczne
    połączenia typu Open DataBase Connective (ODBC) z DataBase Access Object (DAO) oraz
    Active
    DataBase Object (ADO). Między innymi piszę makrodefinicje dla całkowicie
    zautomatyzowania przebiegu
    dokumentów co pozwala na znaczne przyśpieszenie pracy w danym zakładzie.
    Zajmuję się również tworzeniem stron WWW w technologii HTML wraz z
    PHP i Css w połączeniu z baza danych MySQL.

    Lokalizacja: Częstochowa, województwo śląskie lub inne
    Kontakt
    e_mail s...@p...onet.pl

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 2. Data: 2007-03-14 09:24:12
    Temat: Re: Informatyk
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu w...@o...ue porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jestem mgr inz. informatyki i ekonomii
    > Szukam pracy w dodatkowej/zdalnej lub stałej
    Od kiedy AGH wypuszcza ludzi, ktorzy nie potrafia jasno pisac o co im
    chodzi, nie potrafia szukac informacji w internecie i nie widza roznicy
    pomiedzy pl.praca.szukana a pl.praca.dyskusje?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-14 09:33:11
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "w...@o...ue" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Hello ,
    >
    > Jestem mgr inz. informatyki i ekonomii
    > Szukam pracy w dodatkowej/zdalnej lub stałej

    NTG.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-03-14 10:05:50
    Od: John Smith <u...@e...net>

    badzio napisał(a):

    > Od kiedy AGH wypuszcza ludzi, ktorzy nie potrafia jasno pisac o co im

    Skąd wniosek, że po AGH ?

    --
    John Smith

  • 5. Data: 2007-03-14 10:26:30
    Temat: Re[2]: Informatyk
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello badzio,

    Wednesday, March 14, 2007, 10:24:12 AM, you wrote:

    b> Patrze, patrze a tu w...@o...ue porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    b> Od kiedy AGH wypuszcza ludzi, ktorzy nie potrafia jasno pisac o co im
    b> chodzi, nie potrafia szukac informacji w internecie i nie widza roznicy
    b> pomiedzy pl.praca.szukana a pl.praca.dyskusje?

    Sorry
    Pomylka w adresie

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 6. Data: 2007-03-14 10:43:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu John Smith porozsypywal nastepujace haczki:
    > Skąd wniosek, że po AGH ?
    Z innego watku :)
    BTW z Twoim delimiterem jest chyba cos nie tak
    --
    badzio