PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie) › Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
    From: "Rafal Neumann" <q...@d...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
    Date: Sat, 24 Aug 2002 10:47:37 +0200

    Użytkownik "Marek Adamczyk" <e...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ak7eq5$dsm$1@news.gazeta.pl...
    > Niedawno toczyła się na grupie dyskusja na temat informatyków.
    Przeczytałem
    > wszystkie posty i postanowiłem dopuścić się małej prowokacji. Na grupę
    > pl.praca.oferowane wysłałem zapytanie o sklep internetowy (sporo tego
    > ostatnio się pojawia) oferty które dostałem powaliły mnie....
    > rekordzista (od dołu chciał około 500 PLN) jak dla mnie to jest
    torpedowanie
    > rynku, gdy firmy które mają "sztaby" programistów biorą za dobre produkty
    > 60000 PLN albo i więcej.

    jesli ktos chce to zrobic za 500zl to jego sprawa,jesli ktos chce za to
    zaplacic 500zl to tez jego sprawa
    taki jest rynek - rozumiem ze cie szlag trafia bo konkurencja rosnie,ale
    takie jest zycie i wszelkie opinie w stylu "upadku rynku" to tylko bicie
    piany,zamiast kwękać jak to "informatycy" psuja rynek informatykom lepiej
    pomysl jak uczynic swoja oferte bardziej konkurencyjna albo jak znalesc
    nisze rynkowa.

    swoja droga przypomina mi sie rzekomy wywiad z tworca C++ w ktorym twierdzi
    ze wynalazl C++ m.in zeby skomplikować jezyk po to zeby place programistow
    poszly w gore :))

    a tak poza tym to mozna znalesc zdolnego studenta ktory wlasnie za 500zl
    zrobi cos o jakosci porownywalnej a czesto i lepszej za w firmie kosztuje
    2000zl albo wiecej a klienci maja prawo szukac najlepszej dla siebie oferty.

    Rafal