PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie) › Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
    From: "Pawlik" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
    Date: Sat, 24 Aug 2002 10:41:05 +0200

    > 60000 PLN albo i więcej.
    > Zdaje sobie sprawę, że nie wszyscy potrzebują produktów za 60k PLN, ale
    500
    > to lekka przesada. Znajdzie się ktoś kto skusie się na taką ofertę i co
    > dalej .... delikwent instaluje jakieś rozwiązanie OpenSource (fajnie że
    są),
    > ale co dalej ... NIC ... nie potrafi on nawet nanieść większych poprawek
    > (spotkałem się z czymś takim). Wszystko oparte jest na niewiedzy klienta.
    > Efektem takich działań jest tworzenie się obiegowych opinii - że
> [...]
    Hehe
    Witam. Znam takich ktorzy tylko na to licza.
    Znajduja ofiare, ktora z gory skazana jest na niepowodzenie ( terminy mocno
    obwarowane w umowie - kazde opoznienie duzy upust cenowy). Konsekwencje:
    projekt gotowy nie za 3 a za 6 miesiecy ( nakladaja sie na to jak zawsze
    wciaz zmieniajace sie wymagania klienta ), a przy odpowiednio napisanej
    umowie, koszt powstania sklepu internetowego wynosi co najwyzej 5000 za
    naprawde pol roku ciezkiej pracy. W skrajnych przypadkach ludzie dostawali
    2000 za rok pracy. "CZYTAC" umowy i "MYSLEC", czego niesetty czasem trzeba
    sie na bledach nauczyc :(.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze ostroznosci. Pawel