PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo] › Re: Informatycy a higiena [bylo]
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Date: Sun, 25 Dec 2005 22:55:59 +0100

    futszaK wrote:

    > nie uczcie sie albo uczcie sie roznych dziwnych rzeczy jakich każą
    > niedowartościowani doktoranci na uczelniach (co ciekawe im niższe
    > wykształecnie ma wykładowca tym bardziej usiłuje się popisać swoją
    > wiedzą).
    >
    > ostatnio mialem w reku taki smieszny egzamin z jakiejs uczelni na
    > wiedze mozna powiedziec encyklopedyczną, bo jak inaczej nazwać pytanie
    > o protokół jakiego uzywa połaczenie zdalnego pulpitu w MSWindows o
    > praktycznym znaczeniu odpowiedzi na nie nie wspominam.

    No popatrz. Też miałem parę razy w ręku takie śmieszne egzaminy. Ze
    ścieżek Cisco. Uważasz, że są niedowartościowani?

    > jak będzie mi kiedyś potrzebna na nie odpowiedz (zeby na przyklad
    > wpisac stosowna regulke do firewalla) to sobie zapuszcze etreala czy
    > innego tcpdump-a i sobie sprawdze, ale to juz temat na osobny wątek

    Jak będziesz pracował w instytucji, gdzie przestój sieci liczy się w
    dziesiątkach lub setkach tysięcy PLN za minutę, to pogadamy.

    > adresy sprzętowe kart sieciowych są stałe i nie zmieniają się
    > (c)Linux - Agresja i Ochrona (podręcznik hakera)

    No bo są stałe i się nie zmieniają. A że producenci olewający standardy
    i twórcy rozszerzeń systemowych uważają inaczej, to nic nie zmienia.

    Jarek (informatyk, czysty :) )