PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo] › Re: Informatycy a higiena [bylo]
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Date: Sun, 25 Dec 2005 21:03:59 +0100

    On Sun, 25 Dec 2005 18:23:13 +0100, Tomasz Motyliński wrote:

    >Jak kupuje to zazwyczaj kilkanaście par nar i zazwyczj te są w jednym
    >kolerze, jak kupuje następnym razem to one są znów w jenym kolorze ale
    >zdarza się że mają inny odcień czy wręcz inny kolor od tych kupionych
    >potrzednio, to k z czasem tworzy się zbiór wielokolorowy (w moim przypadku
    >różne odcienie szarego lub czarne.

    To kupuj same czarne.

    >Po co sie pytać skoro jest na metkach? A jak coś kupuje to po prostu muszę
    >się w tym wygodnie czuć. Koszule flanelowe zaś są miękkie, wygodne i
    >ciepłe. Inną kwestią jest to, że jak już mi się jakaś koszula lub spodnie
    >spodobają to kupuje po kilka sztuk, żeby mieć kilka takich samych na zapas
    >i nie tracić czasu na szukanie innych.

    Jeśli prowadzisz koczowniczy tryb życia to sobie możesz na to
    pozwolić. Jednak jak się przeprowadzasz co parę miesięcy lub tygodni,
    to musisz mieć na uwadze, że żadna to przyjemność łazić z więcej niż
    jedną torbą na grzbiecie, a limity na bagaż też po coś wymyślono.

    >Nie no potrafie obsłużyć pralkę :D Wszystko za sprawą manula którą do niej
    >dołączyli. Poza tym mam żonę. Problem w tym, że ona często nie zdąrzy
    >czegoś uprasować (mimo, że bardzo chce), bo jak już pisałem wcześniej jak
    >wyschło to ściągam i zakładam. Teoretycznie mógłbym iść i wziąć z szafki
    >uprasowane, ale zazwyczaj się spieszę i suszarka jest w łazience, czyli po
    >prysznicu ciuchy są pod ręką. :P

    To łaź w takich ciuchach, których prasować nie trzeba. Ja nawet nie
    mam żelazka, a jakoś tam wyglądam. Bardzo rzadko łażę w koszulach i
    jak już muszę to pożyczam od kogoś żelazko lub prasuję jak wpadam do
    rodziców. Zresztą jak nie jesteś dyrektorem banku, to w ekstremalnych
    sytuacjach można po praniu koszulę powiesić na wieszaku na czas
    schnięcia i po założeniu garnituru i krawata jakoś ujdzie w tłoku.

    >Nie używam. Wyznaję zasadę, że trzeba się myć a nie smrodzić świństwami. :D

    Tylko że jak wychodzisz z domu to po powrocie (czasem po kilkunastu
    lub więcej godzinach) chyba "czujesz" różnicę?

    --
    pozdrawiam
    Bremse