PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe:Informatycy › Re: Informatycy
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy
    Date: Tue, 27 Aug 2002 08:59:45 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.10

    "Xena" <t...@l...com.pl> wrote in message
    news:akeb7p$p65$1@news.tpi.pl...
    <cut>
    > Cóż w pracy admina jest takiego, czego nie można nauczyć?
    <cut>
    Ano nic takiego, bo wszystkiego mozna sie nauczyc. Pytanie tylko kto sie
    uczy (ja np wiem ze fizyki kwantowej mozna sie nauczyc, ale ja nie jestem
    wstanie, bo dupa ze mnie nie fizyk), i jak sie uczy (bo to co zakuwasz
    trzeba jeszcze zrozumiec, inaczej osoba taka przedstawia wartosc ksiazki
    ktora wykula). Trzeba miec predyspozycje, a jak nie to mamy adminow ktorzy w
    cv wiedza wszystko, ale tylko w teorii i to nie do konca (takoz lekarzy i co
    tam jeszcze wymyslisz). Posmakuj chleba admina w firmie gdzie jest jakas
    infrastruktura informatyczyna i wroc, to pogadamy.
    pozdro
    /p