PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe:Informatycy › Re:Informatycy
    From: i...@t...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re:Informatycy
    Date: 24 Aug 2002 16:13:22 +0200

    Czytam to co Panowie piszecie i zastanawiam się, dlaczego

    sami psujecie sobie rynek?? Podobna sytuacja jest w branży

    rozrywkowej. Tam pojawiają się zepoły z powietrza, które

    grają za 400-500 zł całą noc (2 osoby) a potem klient płacze,

    ze ich zatrudnił, bo żal było mu wydać 1000 złotych. Czy nie

    lepiej sprzedawać droższe, ale dobre produkty?? Jestem

    laikiem, ale dla mnie zrobienie sklepu internetowego za 500

    złotych czy nawet 1500 złotych to absurd. W zyciu nie

    zleciłabym wykonania sklepu za ta kwotę, gdyż uważam, ze

    nie byłby to sklep dobrze zabezpieczony. Poza tym

    wykonanie czegoś profesjonalnie to nie tydzień, ale

    conajmniej dwa miesiące. Zatem, szkoda, że tak wiele osób

    pisze, iż są "informatykami", bo uważam , ze są to osoby,

    które nauczyły się czegoś na komputerze a nazywają sie

    geniuszami. Prawdziwy informatyk oraz firma nie sprzedałyby

    produktu profesjonalnego za 500 złotych.

    Izi