PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia się w KFC? › Re: Ile zarabia się w KFC?
  • Data: 2003-03-27 16:32:11
    Temat: Re: Ile zarabia się w KFC?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    diti <b...@d...agh.edu.pl> wrote:
    > Nigdy nie mówiłem , że tam jadam :) ! Trochę opanowania ! Powiedziałem że
    > "ludzie (!!! nie ja !) muszą jeść to świństwo". To akurat prawda że
    > rzeczywiście nie muszą tego jeść ale skoro już tam są to nie mają większego
    > wyboru, a na dodatek jeszcze albo nie dostają "całego świństwa" za które
    > zapłacili albo płacą za nie o wiele za dużo.
    > I po co się tak rzucasz :) ! ?

    poniewaz NIKT nie MUSI tego jesc.
    Jak ktos tam juz jest ;-) to tez z wlasnej nieprzymuszonej woli.
    I jest tam dlatego, ze CHCE to jesc. to niejaka roznica.

    dokladnie tak samo jest z pracownikami - jesli tam pracuja, to dlatego,
    ze CHCA tam pracowac i ze zgodzili sie DOBROWOLNIE na takie a nie inne
    warunki. To ze warunki sa podle nie tlumaczy zlodziejstwa.

    pozdrawiam

    romekk