PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia kasjerka w supermarkecie?

  • 1. Data: 2002-10-11 07:12:42
    Temat: Ile zarabia kasjerka w supermarkecie?
    Od: "Aleksandra " <a...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś wie ile może zarobić kasjerka w supermarkecie?

  • 2. Data: 2002-10-11 07:33:23
    Temat: Re: Ile zarabia kasjerka w supermarkecie?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Najnizsza pensja, na jaka pozwala prawo - sprawdz ile to teraz wynosi.

    MarcinP

  • 3. Data: 2002-10-11 11:09:06
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik MarcinP <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ao5urt$6nv$...@n...tpi.pl...
    > Najnizsza pensja, na jaka pozwala prawo - sprawdz ile to teraz wynosi.

    a nawet polowe tego bo z tego co wiem kasjerki w wiekszosci zatrudniane sa
    na pol etatu

    Dante

  • 4. Data: 2002-10-11 11:13:10
    Temat: Odp: Ile zarabia kasjerka w supermarkecie?
    Od: "sebur" <s...@o...pl>

    > a nawet polowe tego bo z tego co wiem kasjerki w wiekszosci zatrudniane sa
    > na pol etatu
    czasem zatrudnione sa na 3/4 etatu: możesz liczyć na około 350zeta (półetat)
    albo 559 (3/4 etatu)-oczywiście w tych kwotach jest już premia ,której bar
    dzo często możesz nie dostać, ta premia to około 100zł
    sebur

  • 5. Data: 2002-10-11 11:42:51
    Od: "Slawko" <r...@f...onet.pl>

> [...]
    > albo 559 (3/4 etatu)-oczywiście w tych kwotach jest już premia ,której bar
    > dzo często możesz nie dostać, ta premia to około 100zł

    Ludzie, gdzie my żyjemy. Aż kląć się nie chce.

    Sławek

  • 6. Data: 2002-10-13 08:18:37
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "Slawko" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sa
    > (półetat)
    >
    > Ludzie, gdzie my żyjemy. Aż kląć się nie chce.
    Wbrew pozorom w "krainie dobrobytu" na zachód od Odry pensje kasjerek też są
    bardzo niskie. ZTCW kasjerka w takim Aldim zarabia jakieś 500 EURO
    brutto.Widać taka praca.Coś jak sprzedawca butów (kto oglądał Bundych wie o
    co chodzi :)

  • 7. Data: 2002-10-13 10:14:59
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    A i pamietaj ze jesli w kasie sie cos nie zgadza
    (a czasami niestety sie nie zgadza) to w 99%
    przypadkow odciagaja ci to z pensji.

    MarcinP

  • 8. Data: 2002-10-13 10:48:02
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A i pamietaj ze jesli w kasie sie cos nie zgadza
    > (a czasami niestety sie nie zgadza) to w 99%
    > przypadkow odciagaja ci to z pensji.

    To fakt. Pracowalem przez rok w McDonald's i tam np: jak nie zgadza ci sie
    na minus o wiecej niz 50 groszy to wszystko musisz splacic. Pies z tym jak
    to sa male sumy ale jak np musisz splacic 20 zl a pensji 550 zl to mozna sie
    zaplakac - no a w kasie nie rzadko 1500 zl albo wiecej - jak jest w porzadku
    kierownik to skreca ci kasetke co pol godziny a jak chce cie udupic to
    zostawi na caly dzien i potem kombinujesz.

  • 9. Data: 2002-10-14 09:50:56
    Od: "666" <p...@p...com>

    A jak masz superatę to jak dzielą??
    JaC

  • 10. Data: 2002-10-14 11:32:47
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "666" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    >A jak masz superatę to jak dzielą??

    Oficjalnie jak masz superate powyzej 5 zl to masz nagane, a nieoficjalnie to
    swing manager bierze do kieszeni,a jak jest to twoj kolega/kolezanka to
    dzieli sie z toba pol na pol.