PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia grafik komp. › Re: Ile zarabia grafik komp.
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia grafik komp.
    Date: 20 Oct 2002 15:29:35 -0700

    =?iso-8859-2?Q?Piotr_=AFebrowski?= <p...@o...com.pl> writes:

    > Chyba mylisz troszeczkę pojęcia.... grafik komputerowy to IMO tak samo jak
    > malarz pokojowy... niby maluje ale to nie to...
    >
    > Zatem albo jesteś grafikiem albo operatorem programu... i tu mamy zasadnicza

    tak jakby nie mozna bylo laczyc tych dwoch rzeczy.
    do bycia grafikiem trzeba miec talent plastyczny, po prostu, ale co
    broni takiemu grafikowi nauczyc sie uzywac programow graficznych?

    nie przesadzajmy, to nie sa jakies czary-mary. mam w polsce kilku
    znajomych, ktorzy lacza te dwie umiejetnosci.

    co do reszty - zgadzam sie.
    zarobki moga byc bardzo rozne, poczynajac od robienia za darmo (zeby
    zdobyc doswiadczenie) a konczac na projektach reklamowych typu logo
    dla jakies duzej firmy - za ktore mozna juz brac kase za projekt.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net