PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia grafik komp. › Re: Ile zarabia grafik komp.
    From: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia grafik komp.
    Date: Sun, 20 Oct 2002 19:46:30 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "lasuch.2com.pl" <l...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:aou5v9$kof$1@news2.tpi.pl...
    > Pytanko!!!
    > Powiedzmy, ze jestem grafikiem komp. ile powinienem zarabiać.
    > Pytam dlatego bo pracowałem kiedyś jako grafik (CorelDraw, Photoshop i
    inne)
    > ale w związku z tym że nie byłem zatrudniony jako grafik,za co innego kasę
    > dostawałem. Dawno zapomniałem o tamtej firmie, ale podszkoliłem się (i
    > szkolę) i chciałbym coś wiedzieć na temat tego ile zarabiać ma grafik.

    tia...

    Chyba mylisz troszeczkę pojęcia.... grafik komputerowy to IMO tak samo jak
    malarz pokojowy... niby maluje ale to nie to...

    Zatem albo jesteś grafikiem albo operatorem programu... i tu mamy zasadnicza
    różnice... bo w tej samej firmie grafik zarobi 10 000 a operator 3 000 na
    maxa o ile jest biegły.... [a w mały miasteczku albo zatrudnią grafika
    umiejącego posługiwać się do końca sofetm albo operatora który czasem wie
    dlaczego czerwony tekst na niebieskim tle nie da się czytać]...

    Nie piszesz czy masz doświadczenie w dziedzinie grafiki, czy wiesz cokolwiek
    o jej zastosowaniu np. w poligrafii, multimediach... oraz czy wiesz coś o
    kompozycji, teorii komunikacji i postrzegania i masie innych elementów....

    zatem można zarobić w tym zawodzie od 0 do dowolnej kwoty w dowolnej
    walucie... zależy jak dobry jesteś...

    Powodzenia.