PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia administrator ???? › Re: Ile zarabia administrator ????
    From: "sirStacho" <sirstacho[tnij]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia administrator ????
    Date: Mon, 2 Aug 2004 20:06:56 +0200

    > Akurat tu sie nie zgodzę, poniewaz wlasnie firmy typu outsourcing
    > zatrudniają najwiecej speców (dlatego ze zajmują sie wybraną dziedziną i za
    > to sie placi takowej firmie) Przyklad: moja firma (pracuje ok 20 osób) a juz
    > mają jednego MCSE

    Chyba sie nie zrozumielismy. Nie mialem na mysli tego, ze nie ma specjalistow w
    firmach zajmujacych sie outsourcingiem IT ( ! ) tylko, ze dla specjalistow
    chcacych pracowac na etacie w danych firmach jest coraz gorzej.
    Sorki za niescislosci ...

    > W kazdej firmie (chocby najnmnijszej, gdzie tylko sa komputery, dane mają
    > strategiczne znaczenie)

    Ale tu to pojechales z tematem. Nie wiem co dla ciebie oznacza "strategiczne
    znaczenie" ale uwierz mi nie w tym sensie uzylem tego zwrotu.

    a teraz przyklad:

    (Zakladamy, ze nie ma BACKUPU)

    Producent oprogramowania -kontra- Serwis Samochodowy ( 6 komputerow: FK ,
    Platnik ...)

    Bank Internetowy -kontra- Salon odnowy biologicznej (sprzet i oprog. jak
    wyzej)

    W obu przypadkach w firmach po prawej stronie wszystkie operacje (0010101) sa
    najpierw potwierdzone dokumentami (papier) i w razie utraty danych firma pracuje
    nadal (roznica niezauwazalna) (aha Platnik tu trzeba wydrukowac samemu - raz w
    miesiacu) (Przyjelem rowniez , ze firma nie posiada oprogramowania
    dedykowanego -> 90% firm w tym kraju)

    a w firmach po lewej stronie dokumenty z operacji drukuje sie np. na koniec dnia

    Zasymulujmy teraz kompletna awarie. Rozumiesz roznice ?

    Pozdrowienia