PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zapłacić sprzątaczce ? › Re: Ile zapłacić sprzątaczce ?
  • Data: 2002-12-02 23:01:26
    Temat: Re: Ile zapłacić sprzątaczce ?
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > więcej)

    >Użytkownik "olalaa" napisał w wiadomości
    > 60 zł za tydzień i powinna być szczęśliwa,

    Co daje 15 zł za godzinę, przy 8-godzinnym dniu pracy i 22 dniach roboczych
    wychodzi pensja w wysokości 2640 zł. Sprzątaczka zarabiająca powyżej
    średniej krajowej, nieźle.

    Do olalaa: zobacz, jak musiałem przestawiać cytaty, żeby odpowiedzieć
    jednocześnie na post Twój i przedmówcy; stąd netykieta wymaga odpowiadania
    pod cytatem.

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl