PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za utrzymanie sieci › Re: Ile za utrzymanie sieci
    From: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile za utrzymanie sieci
    Date: Wed, 26 Feb 2003 18:48:56 +0100

    On Wed, 26 Feb 2003 16:56:01 +0100, Krzysztof Gil wrote:

    > Użytkownik "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pocztowy,
    > pracą

    > znam przypadek z doswiadczenia,
    > ze firma zaproponowala ponizej 1000zl netto
    > za opieke nad 40 komputerami.
    > warunki w zasadzie podobne (siec, drukarki do kwartalnego czyszczenia, itp.)
    >
    > tak, ze pisze jak to wyglada w praktyce.

    Sorry że zacytowałem aż tyle ale: na początku jest napisane
    Domino (Lotus Domino) - ludzi znających się na tym nie ma na pęczki
    (tak jak Linuxowców czy "zwykłych" windowsowców), a co dopiero
    specjalistów. Do tego sprzęt: jeżeli tak firma ma zapewniać
    sprzęt na podmianę - to niech zapomni o tanich składakach - w
    tej lidze to liczy się profesjonalny sprzęt (Xeony, macierze SCSI itp)
    - jak trzeba mieć taki w zapasie to amortyzacja miesięcznie wynosi
    więcej niż niezła pensja. Do tego kilku ludzi (jak już wspomniałem
    o żadkiej (==drogiej) specjalizacji) i wychdzi tak że sądzę że tak 5-10
    firm płacących po 10-20k/mies - i dopiero taka firma administrująca
    wychodzi na swoje.
    Owszem jeżeli chodzi o zwykłą sieć (tkz. soho), serwer który
    od biedy można zastąpić składakiem itp - to sam bym się chętnie zgodził
    za 2k/mies.

    Rygel