PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za utrzymanie sieci › Re: Ile za utrzymanie sieci
    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile za utrzymanie sieci
    Date: Wed, 26 Feb 2003 16:56:01 +0100

    Użytkownik "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.02.26.14.57.24.794946@gazeta.pl...

    > Wiem że jest recesja... ale nie napisałeś o jedno
    > zero za mało? Mowa jest o specjalistycznej firmie, a nie
    > studencie na zlecenie... i jeszcze konieczność zapewnienia
    > rezerwowego sprzętu (i oprogramowania) za lekko licząc 35k.

    znam przypadek z doswiadczenia,
    ze firma zaproponowala ponizej 1000zl netto
    za opieke nad 40 komputerami.
    warunki w zasadzie podobne (siec, drukarki do kwartalnego czyszczenia, itp.)

    tak, ze pisze jak to wyglada w praktyce.
    wszystko tez zalezy od konkretnyvch ustalen pomiedzy stronami,
    bo tak naprawde wiele zalezy od tego czy np. nie beda dzwonic
    jak komus drukarka przestanie drukowac czy
    windows sie sypnie. itp. itd.