PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za administracje serwerem poczty?

  • 1. Data: 2004-10-26 13:04:00
    Temat: Ile za administracje serwerem poczty?
    Od: Tomasz Lewicki <stalker@USUN:TEN:WPIS:poczta.onet.pl>

    Witam!

    Ile moge wziac za administracje serwerem pocztowym na RedHacie dla
    sredniej wielkosci firmy z Dolnego Slaska? Polegac to ma na biezacej
    opiece, dodawaniu i usuwaniu kont, diagnozowaniu ewentualnych problemow
    i robieniu kopii bezpieczenstwa skrzynek uzytkownikow.

    Praca niekoniecznie w siedzibie firmy, raczej zdalna, jedynie w
    wyjatkowych przypadkach wizyta na miejscu.

    Prosze o rady dla dwoch rozwiazan: a) stawka za godzine, b) umowa na
    miesiac (ryczalt).

    Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki :) Pozdrawiam --- Tomasz Lewicki

  • 2. Data: 2004-10-26 15:40:23
    Temat: Re: Ile za administracje serwerem poczty?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Tomasz Lewicki <stalker@USUN:TEN:WPIS:poczta.onet.pl> zapodał(a):
> [...]
    przypadkach wizyta na miejscu.
    > Prosze o rady dla dwoch rozwiazan: a) stawka za godzine, b) umowa na miesiac
    [...]

    Co tu dużo mówić - to prawie żadna praca... Konto dodajesz raz na parę tygodni,
    dobrze postawiony serwer działa ... latami.
    Serwer pocztowy dobrze funkcjonuje, będąc nawet aktualizowanym tylko
    z pakietów (czyli np. apt-get update;apt-get upgrade), więc coś wymyśl,
    bo to pracy na parę godzin w miesiącu (z archiwizacją, przeglądem, etc. to jakieś
    10h/ms).
    Jeżeli piszesz, że praca najczęsciej zdalna, tylko takie rzeczy, jak napisałeś: jak
    byś miał tylko takie coś robić, to nie zapłacił bym Ci więcej miesięcznie,
    niż 20-30zł/h

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-10-26 17:04:21
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl news:cllr68$9hk$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Jeżeli piszesz, że praca najczęsciej zdalna, tylko takie rzeczy, jak
    > napisałeś: jak byś miał tylko takie coś robić, to nie zapłacił bym Ci
    > więcej miesięcznie, niż 20-30zł/h

    Lol :) Administrowales w zyciu czyms > 100 uzytkownikow komercyjnych :)

    Za 20 zl na miesiac to mozna.. hm nie wiem co mozna? Naprade za piwo
    bedziesz tydzien opiekowal sie serwerem, archiwizowal, w razie
    wlamania/awarii naprawial itd?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 4. Data: 2004-10-26 17:27:43
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl news:cllr68$9hk$1@atlantis.news.tpi.pl

    > byś miał tylko takie coś robić, to nie zapłacił bym Ci więcej
    > miesięcznie, niż 20-30zł/h

    Mhm, ta cena jest sensowna.

    P.S. mam nadzieje iz cancel doszedl, przeczytalem ze /mc, heh ;)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2004-10-26 18:05:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> zapodał(a):
    > bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl news:cllr68$9hk$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Mhm, ta cena jest sensowna.
    > P.S. mam nadzieje iz cancel doszedl, przeczytalem ze /mc, heh ;)

    Pewnie tak, bo nie widzę innej Twojej wypowiedzi :))

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-10-27 07:41:59
    Od: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>

    > [...]

    > Jeżeli piszesz, że praca najczęsciej zdalna, tylko takie rzeczy, jak
    > napisałeś: jak byś miał tylko takie coś robić, to nie zapłacił bym Ci
    > więcej miesięcznie, niż 20-30zł/h

    minimalnie : 300/miesiac lub 70zl /godzine.
    to sa minimalne stawki i zaczynaj gadac od wyzszych by bylo na czym
    kolesiowi upuscic (zeby sie cieszyl ze cie zrobil w konia i cos utargowal)

    stawka rzedu 20 zl /h to wycenienie pracy przez caly miesiac (zakladajac ze
    placisz zus i podatki) na okolo 2100zl. jak na admina to troche nieduzo.

    koniecznie poswiec troche czasu i napisz umowe zeby potem nie przyjezdzac do
    wyciaganietej wtyczki z kontaktu...

    zawsze tez mozesz wziac 70/h i zlecic jakiemus frajerowi za 20/h. skoro
    idioci sami sie z szeregu do przodu wyrywaja......

  • 7. Data: 2004-10-27 08:38:29
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    nikt tutaj nie poruszył wątku wiedzy za 20 zł to chyba bym sie z domu
    nie ruszył. postawić serwer to byli koles z LO potrafi. tylko postawic a
    posiadać wiedzę na ten ten temat to druga sprawa.a poznie sla posty na
    grupy jak zrobic to czy tamto.

  • 8. Data: 2004-10-27 09:18:02
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    O stawkach sie nie wypowiadam, bo nie moja branza, alepozwole sobie poradzic
    ryczalt + dodatkowa stawka za "postawienie systemu".
    W przypadku stawek godzinowcyh predzej czy pózniej zleceniodawcy zaczna miec
    watpliwosci czy rzeczywiscie przeracowujesz wykazana liczbe godzin, albo czy
    specjalnie znie przedluzasz rozwiazywania banalnych problemów. Zwlaszcza
    przy pracy zdalnej.
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2004-10-27 10:42:43
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Michał Łodziński" <m...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > minimalnie : 300/miesiac lub 70zl /godzine.
    > to sa minimalne stawki i zaczynaj gadac od wyzszych by bylo na czym
    > kolesiowi upuscic (zeby sie cieszyl ze cie zrobil w konia i cos utargowal)

    300 miesiecznie+koszty kupna i utrzymania serwera to bajonskie sumy jak na
    serwer pocztowy. Przeciez mozna po prostu to zlecic jakiejsc firmie
    hostingowej i zaplaci sie 3x mniej, a napewno bedzie to bardziej pewny
    interes.

  • 10. Data: 2004-10-27 10:43:53
    Od: Tomasz Lewicki <stalker@USUN:TEN:WPIS:poczta.onet.pl>

    > Ile moge wziac za administracje serwerem pocztowym [...]

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i wskazowki. W pierwszym liscie
    zapomnialem dodac, ze serwer juz stoi - moim zadaniem byloby przejecie
    opieki nad nim, poniewaz firma, ktora wczesniej sie nim zajmowala,
    zaczela ponoc zadac zbyt wysokich stawek. Chcialem wobec tego zasiegnac
    opinii osob bardziej doswiadczonych ode mnie :) --- Tomasz Lewicki