PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle przysluguje mi urlopu › Re: Ile przysluguje mi urlopu
  • Data: 2004-07-02 14:31:45
    Temat: Re: Ile przysluguje mi urlopu
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vicky" <v...@h...com> napisał w wiadomości
    news:cc34mb$9tq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chcialem jeszcze dodac, ze ok 4 lata temu pracowalem:
    > - jeden rok na 1/2 etatu,
    > - nastepny rok na 1/4 etatu.
    > W sumie dwa lata, ale na niepelny etat, wiec pewnie nie liczy sie.

    Liczy się, liczy.
    We wstępnym poście powinieneś zacząć od tej kluczowej informacji,
    najlepiej podając dokładne daty rozpoczęcia i zakończenia pracy na umowę o
    pracę, ponadto okresy uczęszczania do szkoły (szkół) ponadpodstawowej
    (ewentualnie studiów) z datą ich rozpoczęcia i ukończenia. Dopiero na
    podstawie tych informacji można określić Twoje uprawnienia urlopowe.

    Poprzednie wyjaśnienia, oparte na założeniu, że pierwszą pracę podjąłeś
    dopiero w 2004 r., są nieaktualne.

    Pozdrawiam

    wa