PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile procent wynagrodzenia biorą firmy takie jak Adecco, Infostaff?

  • 1. Data: 2004-11-16 20:43:06
    Temat: Ile procent wynagrodzenia biorą firmy takie jak Adecco, Infostaff?
    Od: "Juan" <j...@i...pl>

    Cześć,

    Jeśli macie taką informację to byłbym wdzięczny, bo rozpatruję zatrudnienie
    przez jedną z takich firm, ale znajomy powiedział mi że oni strasznie wysokie
    procenty ściągają od tego co im przekazuje pracodawca.

  • 2. Data: 2004-11-17 05:58:55
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Jeśli macie taką informację to byłbym wdzięczny, bo rozpatruję zatrudnienie
    > przez jedną z takich firm, ale znajomy powiedział mi że oni strasznie wysokie
    > procenty ściągają od tego co im przekazuje pracodawca.

    A co Cie to obchodzi, ile oni na tym zarabiaja? Najwazniejsze jest, czy tyle, ile
    chcesz dostaniesz od nich, a ile zaplaci za to dodatkowo pracodawca - moze niech sie
    on i Addeco do spolki o to martwia.
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-11-17 19:36:57
    Od: j...@i...pl

> [...]
    tyle, ile chcesz dostaniesz od nich, a ile zaplaci za to dodatkowo pracodawca -
    moze niech sie on i Addeco do spolki o to martwia.

    No właśnie mnie obchodzi, jeśli masz tylko to do dodania to się nie
    wypowiadaj. Zadałem konkretne pytanie, nie znasz odpowiedzi to się nie
    udzielaj!

  • 4. Data: 2004-11-17 20:27:45
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Ile zabierają?

    Koles mówił mi ze jak go zatrudniali to wykrętnie poinformowali go ze
    pracodawca płaci 2700 brutto.

    Powiedzieli dobrze.... pracodawca płacił tyle.. ale... agencji
    pośredniczącej.. a agencja pracownikowi dała 475 zł netto i kolega
    zdębiał...

    Nasicemniali mu w kwitach ze jeszcze pracował tylko 1/8 tego co było
    określone umową i tyle.

    Wkurzył sie i poszedł do sądu pracy.
    Podstaw mało, ale miał znajomego informatyka który sie żegnał z
    firmą -mnatką i dostał od niego w prezencie wydruk z czytników
    potwierdzający faktyczne godziny przepracowane...

    zatem szykuje sie ciekawy finał tej bajeczki w śadzie oczywiście... hehe.
    posrednik nie ma pojęcia jakie asy ma w rękawie kolega :))

  • 5. Data: 2004-11-18 17:51:34
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > No właśnie mnie obchodzi, jeśli masz tylko to do dodania to się nie
    > wypowiadaj. Zadałem konkretne pytanie, nie znasz odpowiedzi to się nie
    > udzielaj!

    Odpowiedz znam, ale nie bedze sie udzielał dla smarkatych ćwokow

    podrowionka
    Wojtek

  • 6. Data: 2004-11-19 19:39:53
    Od: j...@i...pl

    > Odpowiedz znam, ale nie bedze sie udzielał dla smarkatych ćwokow
    >
    > podrowionka
    > Wojtek

    Widać do tych właśnie ćwoków należysz. A szkoda, bo uważałem, że na tym forum
    można się czegoś od konkretnych ludzi dowiedzieć.