PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???

  • 1. Data: 2004-11-16 19:17:25
    Temat: Ile sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    Witajcie:) Pracuje ktos z Was w firmie Siemens albo w Sabre Holdings albo
    macie jakies pojecie o pracy w tych firmach? Gdzie lepiej? Macie jakies
    porownanie? Napiszcie jak dokladnie wyglada tam praca, jakie sa wymagania,
    co dokladnie robicie oraz podajcie jakie sa tam mozliwosci awansu, czym
    trzeba sie wykazac, co zrobic aby najszybciej awansowac, co Wy
    zrobiliscie...
    Poza tym moze orientuje sie ktos ile sie zarabia w tych firmach - ile daja
    na reke nowemu pracownikowi po studiach, takiemu z doswiadczeniem... i jak
    ta pensja sie zmienia..
    dzieki :)

  • 2. Data: 2004-11-16 21:49:24
    Temat: Re: Ile sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > na reke nowemu pracownikowi po studiach, takiemu z doswiadczeniem... i jak

    Studenci obecnego piatego roku AGH, ktorzy dostali tam prace po praktyce
    dostawali (w przeliczeniu na etat) 4K brutto + socjalki (opieka medyczna, nauka
    angielskiego, laptop sluzbowy).

    Pozdrawiam,
    S.

  • 3. Data: 2004-11-16 21:52:58
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > dostawali (w przeliczeniu na etat) 4K brutto + socjalki (opieka medyczna,

    Mialem na mysli Sabre.

    S.

  • 4. Data: 2004-11-16 22:46:55
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    a jakie wynagrodzenie daje siemens?

  • 5. Data: 2004-11-17 09:54:58
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    jest ktos kto pracuje w siemens i opowie troszke? ile sie tam zarabia, jakie
    socjalki....

  • 6. Data: 2004-11-17 18:08:23
    Od: "Rutger" <n...@x...pl>

    Ktos kiedys pisal na grupie ze absolwent dostaje 2K netto.

    Ja sam startuje do Motoroli. Jak sie nie uda to bede probowal do Siemensa
    albo Sabre.

    Wogle to jest paranaja w Polsce ze w ogloszeniach nie pisza jakie sa
    zarobki.

    Pozdrawiam
    R.

  • 7. Data: 2004-11-17 20:30:14
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rutger" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo Sabre.
    >
    > Wogle to jest paranaja w Polsce ze w ogloszeniach nie pisza jakie sa

    Witam,

    To NORMALNE w Polsce. Nie ma co pisac zarobkow bo i tak biora najtanszego.
    Caly Management juz jest zatrudniony a trzeba tylko mrowki do pracy.
    Mam tylko nadzieje ze sie to kiedys zmieni i bedzie mozna dobra prace
    znalesc w Polsce.
    Dlatego wyjechalem z Polski :)))

    Piotrek :)

  • 8. Data: 2004-11-17 23:53:47
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    czy jest ktos tutaj kto pracuje dla siemensa? jak praca dla tej firmy ma sie
    do sabre? ile tam sie zarabia? sa jakies socjalki? np. laptop, nauka
    angielskiego, jakies kursy dodatkowe, komorka, opieka zdrowotna? bo
    slyszalem ze w sabre tak jest wiec jak to sie ma w siemensie?

  • 9. Data: 2004-11-18 10:51:54
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    "Rutger" <n...@x...pl> wrote in message
    > Ktos kiedys pisal na grupie ze absolwent dostaje 2K netto.
    >
    > Ja sam startuje do Motoroli. Jak sie nie uda to bede probowal do Siemensa
    > albo Sabre.

    Hmmm... to Siemens jest w Krakowie ?

    Leszek

  • 10. Data: 2004-11-20 00:50:33
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    MRNET wrote:
> [...]
    > nauka angielskiego, jakies kursy dodatkowe, komorka, opieka
    > zdrowotna? bo slyszalem ze w sabre tak jest wiec jak to sie ma w

    Siemens zatrudnia w Polsce 5tys. osób w Polsce.
    Nie można uogólniać wszystkich oddziałów i stanowisk więc twoje pytanie jest
    bez sensu
    Ja mam samochód, telefon, opiekę, laptopa, i kupe szkoleń za sobą na całym
    świecie, ale ktoś kto składa pralki niekoniecznie.
    Maciek