PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mam urlopu? › Re: Ile mam urlopu?
  • Data: 2008-05-17 23:51:15
    Temat: Re: Ile mam urlopu?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia Sat, 17 May 2008 20:44:47 +0200, "Nikiel ;)"
    <n...@O...poczta.fm> zakodowal:

    >Nawet to pisza w linku podanym przez ciebie:
    >
    >"Ustawodawca w regulacjach dotyczących wymiaru urlopu przysługującego
    >pracownikowi w pierwszym roku zatrudnienia nie wskazał wprost na
    >możliwość/obowiązek zaokrąglania niepełnych dni urlopu w górę. W związku
    >z tym należy stosować ogólny przepis art. 154 k.p. dotyczący godzinowego
    >rozliczania urlopu i obliczać godziny przysługującego urlopu bez
    >zaokrąglania do pełnego dnia."

    I co z tego wynika?

    A dalej jest to, co najważniejsze (czemu pominąłeś?).

    "Dlatego też należy podkreślić, iż zgodnie ze stanowiskiem doktryny
    pracodawca ma zawsze prawo z korzyścią dla pracownika zaokrąglić w
    górę określony wymiar urlopu do pełnego dnia."
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded