PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mam powiedzieć ? › Re: Ile mam powiedzieć ?
    From: "root" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile mam powiedzieć ?
    Date: Tue, 10 Jun 2003 11:21:54 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@212.106.159.130

    Użytkownik "Clico Fantastico" <djyoyo_Bez_TEgO@polbox_iTegoTez.com>
    napisał w wiadomości news:bc2n5t$3rk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | Witam :)
    |
    | Ile może zarabiać informatyk w supermarkecie w niewielkim (ok. 100
    | tys. mieszkańców) mieście ?
    | Praca polegająca głównie na wprowadzaniu danych (cokolwiek miałoby
    | to znaczyć) i ogólnie dbaniu o działanie systemu informatycznego
    | - pani z którą rozmawiałem nie umiała podać więcej szczegółów.

    To, że ta pani nie potrafiła podać wiecej szczegółów to źle. Może
    powinieneś porozmawiac z szefem działu informatyki.

    Gdy ja przyjmowałem się do Makro kawał czasu temu to przyszły
    kierownik w ciagu dwóch rozmów wyłożył mi większość szczegółów
    przyszłej pracy.

    Nie podoba mi sie to wprowadzanie danych, nigdy nie robiłem czegoś
    takiego. Od tego sa ine działy np: Koordynacji oraz Przyjęcia Towaru
    (teraz chyba połączone jako Logistyka). Żeby się nie okazało,
    że to będzie Twoje główne zajęcie.

    Idź bez wachania, nawet jeśli nie zarobisz kokosów, to jeśli tylko
    będziesz chciał, możesz się sporo nauczyć. Zdobędziesz doświadczenie
    potwierdzone świadectwem pracy. U mnie czasami nie mozna było sobie
    palcem trafić :-), a czasami totalna sielanka, czas na manuala
    i podglądanie systemu od dupy strony (a było co oglądać eeehhh).

    Pamiętaj jeszcze o jednej, moim zdaniem istotnej sprawie, możesz się
    natknąc na systemy, których w domu sie nie nauczysz SAP, AS400.

    Ja na Twoim miejscu bym sie nie wachał. Jak coś to wal na priv.

    pzdr
    root