PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle kosztuje czlowiek? › Re: Ile kosztuje czlowiek?
  • Data: 2008-02-12 20:30:56
    Temat: Re: Ile kosztuje czlowiek?
    Od: "Adam" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:foq4ni$3mk$1@news.onet.pl...
    > Takimi wyliczeniami to się możesz co najwyżej podetrzeć jak są zrobione na
    > dość "przyjemnej" serwetce a do niczego innego.

    Witam,

    W poscie chodzilo mi o ukazanie kuriozum kosztow, jakie sa wystarczajce, aby
    utrzymac czlowieka. 1,4mln to w PL zycie na przyzwoitym poziomie - oczywiscie,
    nie wszyscy tyle zarobia w zyciu. Szczerze mowiac, myslalem ze jest to o wiele
    wiecej.

    Tomek - nie interesuja mnie porownania z Bengalem czy innymi miejscami. Jesli
    jestes ciekaw, sam sobie zrob analizy. Bede uprzejmy: spieprzaj, Dziadu.

    Adam