PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle Zarabia srednio Informatyk w Polsce › Re: Ile Zarabia srednio Informatyk w Polsce
  • Data: 2002-06-04 07:34:22
    Temat: Re: Ile Zarabia srednio Informatyk w Polsce
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lenka" <o...@w...sobie.to> wrote in message
    news:adgf3f$gbu$1@sklad.atcom.net.pl...

    <cut>
    > Człowieku, co za bzdury piszesz - dobry informatyk zarabia bez problemu
    > powyżej 10 tys. zł brutto. I to jest minimum. Problem w tym, że w Polsce
    > wielu nazywa się dobrymi informatykami, ale tak naprawdę tych, co dużo
    > potrafią, jest garstka.
    <cut>
    Obawiam sie Irenko, ze to ty piszesz bzdury. Owszem, znam kilka osob
    bedacych dobrymi informatykami, ktore tyle zarabiaja, ale bedacych na
    stanowiskach kierowniczych w duzych firmach, i znam kilku wymiataczy ktorym
    do piet nie dorastam i pewnie nie dorosne, a ktorzy takiej kasy nie widzieli
    i pewno nie zobacza - tez w bardzo duzych firmach. Wiec mam pytanie - gdzie
    bez problemu zarabia sie tyle kasy jako informatyk, pewnie nie tylko ja na
    tej grupie jestem ciekaw.
    /p